منصوریان: این بازی سخت‌تر از دربی بود

به گزارش اعتماد نو ، سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن با حساب دو بر صفر در نشست خبری گفت: خوشحالیم که بازی را بردیم. خدا یک نگاه ویژه به تیم ما داشت. خوشحالم که با تیمی مقتدر بازی کردیم. برای تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائلم باید بگویم که این بازی سخت‌تر از السد و دربی بود. آنها در این سال ها خیلی در فوتبال ایران اثر گذار بوده‌اند. آقای اذری لطف کرد تا هواداران استقلالی  بیشتری به ورزشگاه بیایند و از این کار او تشکر می‌کنم چون به فوتبال کمک کرد. او می‌توانست اجازه ندهد تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. کسانی که کنار ما ایستادند.

او افزود: این اولین باری بود که ذوب آهن را توانستم در اصفهان ببریم. فاصله ما با رقبا کم است. فقط ریکاوری و یک تمرین سبک انجام دادیم و به این بازی رسیدیم. الان در نقطه اوج بدنی هستیم و شرایط خوبی داریم. باز هم به هواداران این موفقیت را تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت حق‌دوست و اسماعیلی گفت: حق‌دوست شرایطش نگران کننده است. مچ او از زیر قوزک آسیب دیده و امیدوارم به زودی به ما اضافه شود. من همیشه از خدا می‌خواهم که از تیم ما و حریف کسی مصدوم نشود. مصدومیت اسماعیلی خطرناک نیست و یکی دو روزه بر می‌گردد. این مصدومیت‌ها به دلیل فشردگی بازی‌های ماست و باید تلاش کنیم این شرایط را مدیریت کنیم. امروز رابسون جانواریو محروم بود و حسینی به جایش بازی کرد. برای باقری هم خوشحالم که به دوران خوبش نزدیک می‌شود. خوشحالم که شرایطی ایجاد شد تا از جوانان استفاده کنیم و ثمره‌اش را هم می‌بینیم. همین مسیر را می رویم و امیدواریم تا مصدوم نداشته باشیم چون بازی‌های آسیایی پیش روی ماست. تیم های آسیایی باید با پرچم ایران بازی کنند.

تحلیل سردبیر نشریه فرانسوی درباره انتقال آزمون
هم اکنون بخوانید

وی در پاسخ به سوالی درباره تاکتیک‌های تیمی استقلال و اینکه چرا استقلال از میانه زمین به ذوب‌آهن لطمه نزد، گفت: وقتی حدادی‌فر به زمین آمد انصاری را به زمین فرستادیم. او خیلی بازیکن خطرناکی است. در میانه میدان بازی را مدیریت کردیم. مهدی‌پور و رجب‌زاده را هم مهار کردیم. احتیاجی نبود از میانه زمین ذوب‌آهن استفاده کنیم. درست است که آنها به ما فضا می‌دادند. امروز دو تیم از بهترین‌ تیم های ایران بازی می‌کردند و تیم قابل احترامی را بردیم.

منصوریان درباره چشمی و اینکه گفته می‌شود او می‌تواند در آسیا برای استقلال بازی کند، گفت: مار گزیده از ریسمان سفید و سیاه هم می‌ترسد. اطلاعات کامل نبود و تحقیق هم کردم. ما از پنجره محروم هستیم. برای چشمی به عنوان یک جوان ناراحتم. او ستون سال قبل استقلال بود. وقتی داده‌ها را جمع کردیم گفتیم بهتر است از او استفاده نکنیم تا شاید سه بر صفر بازنده شویم. مگر اینکه از فیفا نامه رسمی بگیریم که او مشکلی ندارد.

او ادامه داد: باید قبول کنیم که همه تیم‌های بزرگ ایران در حوزه بین الملل ضعیف هستند. من پیشنهاد دارم که یک سیستم طراحی کنیم تا یک مشکل به اطلاع همه برسد. ما مربیان و بازیکنان خارجی را شوخی می‌گیریم. الان اگر پول من را ندهند، هیچ مرجعی نیست پول ما را بدهد. ما که برای تیم خود لج نمی‌کنیم اما خارجی‌ها این جوری نیستند. ما هنوز منتظر رای حسن زاده درباره تیم نفت هستیم و می‌خواهیم با همان سرعتی که او در رای داربی داشت، حق ما را هم بگیرد. من نماینده کادرفنی نفت هستم. ما برای این فوتبال زحمت می‌کشیم. نفت و ذوب‌آهن در سال‌های اخیر باعث نشاط مردم بودند.

سعیدی: گشت ارشاد باید برچیده شود
هم اکنون بخوانید

سرمربی استقلال درباره داوری این بازی گفت: من در حوزه داوری ورود نمی‌کنم و قول داده‌ام که این کار را نکنم. چون داوران ما را نقد نمی‌کنند من هم آنها را نقد نمی‌کنم. داور یعنی قاضی میدان، رای قاضی برگشت ناپذیر است و باید به آن احترام گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا