طرح آشتی ملی در دستور کار فراکسیون امید قرار گرفت

به گزارش اعتماد نو ،  بهرام پارسایی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: در ابتدای این جلسه، دکتر عارف به بیان نکاتی درباره مسائل روز کشور پرداخت و پس از آن نیز درباره بحث بودجه و نحوه موضع‌گیری فراکسیون امید در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور در صحن صحبت و گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: باتوجه به تصویب لایحه بودجه سال ۹۶ کل‌ کشور در کمیسیون تلفیق بودجه، نسبت به مسائل و موادی که در این لایحه از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و نیاز به موضع‌گیری خاص فراکسیون وجود دارد، تصمیم‌گیری کردیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع «آشتی ملی» به‌طور کلی مورد توجه فراکسیون و اعضا قرار دارد، در تشریح صحبت‌های رئیس فراکسیون امید در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: دکتر عارف در این جلسه از کمیته‌های مختلف فراکسیون به‌ویژه کمیته سیاسی درخواست کردند که فعالیت خود را بیشتر کنند و مطالبه‌های مردم را بیش از این مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: دکترعارف همچنین تاکید داشتند که کمیته‌های تخصصی فراکسیون باید به گونه‌ای عمل کنند که بتوانیم پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی اعضا پیشنهاداتی را مطرح کردند که باتوجه به این‌که فراکسیون امید بخشی از بدنه حاکمیت است، باید تعامل خود را با دولت و بخش‌های مختلف حکومت افزایش دهد.

پارسایی در پایان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کمیته‌های مربوطه فعالیت خود را در مورد بحث «آشتی ملی» و دیگر موضوعات سیاسی کشور افزایش دهند.

ارجاع بیش از ۱۶۱ هزار دادخواست به دیوان عدالت اداری در سال گذشته
هم اکنون بخوانید

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا