ضرغامی «آشتی ملی» را طرحی برای براندازی نظام معرفی کرد

به گزارش اعتماد نو ؛  عزت‌الله ضرغامی پیش ازخطبه‌های نماز جمعه سیاسی امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه همراهی برخی افراد در سال ۸۸ ضربه سختی به ایران وارد کرد، خاطرنشان کرد: امروز نیز آن‌ها با طرح‌های جدید به دنبال ضربه زدن به ما هستند که باید آگاهانه مانع از تحقق آن‌ها شد.

ضرغامی با بیان اینکه رسانه‌ها بعد از فوت آقای هاشمی رفسنجانی سروصدای زیادی به پا کردند، گفت: در رسانه‌ها این‌گونه مطرح می‌شود که به دنبال بازسازی نظام یا یافتن رابط جدید برای اتصال مردم و مسئولان به رهبری هستند.

وی با تأکید بر اینکه هدف این عده تنها براندازی نظام است، ادامه داد: شخص رهبری به‌صورت مستقیم با مردم و مسئولان در ارتباط است و نظام جمهوری اسلامی نیازی به بازسازی ندارد.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: آنچه نیاز به بازسازی دارد، عقاید عده‌ای از خواص است که دانسته یا ندانسته به نفوذ دشمن به کشور کمک می‌کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت وحدت در کشور، اظهار داشت: امروز بیش از همیشه به وحدت و انسجام نیازمندیم، همچنین لازم است از ایجاد دوگانگی و تفرقه در کشور جلوگیری کنیم.

ضرغامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص افراد انقلابی را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: به گفته رهبری هرکس دل در گرو کشور دارد و به دنبال مصالح کشور و انقلاب است، فردی خودی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا امروزه در جهان هویدا شده است، افزود: با اقدامات اخیر آمریکا، مردم ایران و جهان بیش‌ازپیش با چهره واقعی این کشور آشنا شده‌اند، چرا که همه متوجه شده‌اند که ادعای حقوق بشر آمریکا کاملاً پوچ و بی‌اساس است.

تخلفات تبلیغاتی نامزدهای استان مرکزی به مراجع قانونی اعلام شد
هم اکنون بخوانید

رئیس سابق سازمان صدا بابیان اینکه شبکه‌های ایران در جهان قطع‌شده است، اظهار داشت: این هم یکی از نمونه‌های دروغین حقوق بشر آمریکاست که اجازه پخش شبکه‌های ایران را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کلید سعادت مردم تنها دو رکن دارد، افزود: مردم ایران اگر از دشمن هراسی نداشته باشند و به مکتب «ما می‌توانیم» اعتقاد و ایمان داشته باشند، سعادت و خوشبخت خواهند بود.

 

منبع: دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا