رسانه‌ها برای مدتی دهان خود را ببندند

مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسانه های جریان اصلی این کشور را “حزب مخالف” توصیف کرده و گفت باید آنها “دهان خود را ببندند.”

به گزارش اعتماد نو ، استفان بانون، مشاور و استراتژیست ارشد دونالد ترامپ به نیویورک تایمز گفت که سازمان های خبری با پیش بینی غلط نتیجه انتخابات “بی آبرو” شده اند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که کاخ سفید در چند روزی که از آغاز دولت دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا گذشته در چند مورد به رسانه ها تاخته است.

مهم ترین آنها در روز پس از مراسم تحلیف بود که رسانه ها را به خاطر گزارش های مربوط به شمار جمعیت حاضر در مراسم به باد انتقاد گرفت. آن گزارش ها نشان می داد که تعداد شرکت کنندگان در مراسم تحلیف ترامپ کمتر از مراسم تحلیف باراک اوباما بوده است.

به گزارش بی‌بی‌سی رسانه ها همچنین ادعای ترامپ درباره ریخته شدن میلیون ها رای توسط مهاجران غیرقانونی به صندوق ها علیه خود ترامپ را زیر سوال برده اند. ترامپ این “آرا” را علت باختن آرای عمومی به رقیب خود هیلاری کلینتون اعلام کرده است.

بانون در مصاحبه ای تلفنی با نیویورک تایمز گفت: رسانه ها باید خجالت بکشند و شرمنده باشند و دهان خود را ببندند و برای مدتی فقط گوش کنند.

او گفت: اینجا رسانه ها حزب مخالف هستند نه حزب دمکرات.

بانون همچنین استدلال کرد، رسانه ها این کشور را درک نمی کنند… هنوز نمی فهمند چرا دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده شده است.

او در این مصاحبه عمدتا به رسانه هایی اصلی آمریکا و رسانه های به گفته او “نخبه” اشاره داشت اما به خصوص از نیویورک تایمز و واشنگتن پست نام برد.

جنگنده‌های اف ۳۵ وارد ناوگان پنجم آمریکا در بحرین شدند
هم اکنون بخوانید

نیویورک تایمز نوشت که بانون با صراحت اما با لحنی آرام صحبت کرد اما گاهی از کلمات رکیک استفاده کرد.

بانون تا ماه اوت مدیر عامل سایت خبری راستگرای “بریت‌بارت نیوز” بود که عموما از ترامپ حمایت می کند.

او که بعدا مدیر کمپین دونالد ترامپ شد و اکنون مشاور ارشد اوست منتقدان زیادی دارد.

بانون زمانی افسر نیروی دریایی و بانک‌دار بود. سال ۲۰۱۲ که اندرو بریت‌بارت، بنیان‌گذار بریت‌بارت نیوز درگذشت، مدیرعامل این سایت خبری شد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا