اصولگرایان فقط برای تحت فشار قرار دادن دولت وحدت دارند

اعتماد نو : عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان با همدیگر اتفاق نظر نهایی ندارند. آنها برای انتخابات نمی توانند یکپارچه شوند و به نفع دیگری کنار بروند ولی فقط در یک چیزی ائتلاف اصولگرایان خوب است آن هم تحت فشار قرار دادن دولت است که در این زمینه وفاق میان اصولگرایان بیشتر دیده می شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره ائتلاف و وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان همیشه خوب شروع می کنند منتها گل زن خوبی ندارند. یعنی نمی توانند گل بزنند و دلیلشان این است که نسبت به همدیگر گذشت ندارند و در نهایت هر کسی سعی می کند گل را خودش بزند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اصولگرایان با همدیگر اتفاق نظر نهایی ندارند. آنها برای انتخابات نمی توانند یکپارچه شوند و به نفع دیگری کنار بروند ولی فقط در یک چیزی ائتلاف اصولگرایان خوب است آن هم تحت فشار قرار دادن دولت است که در این زمینه وفاق میان اصولگرایان بیشتر دیده می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره ضعف اصلی اصولگرایان گفت: متاسفانه در اردوگاه اصولگرایان هر حزبی خودش را برتر می داند ولی در اردوگاه اصلاح طلب ها اینگونه نیست. اصلاح طلبان برای همدیگر جا خالی می کنند و حاضرند که به همدیگر هم افزایی کنند علت بردشان هم در چند سال اخیر همین است ولی اصولگرایان تا زمانی که این حس خود برتری را دارند نمی توانند موفق باشند. ضمن اینکه جاذبه اصولگرایان کم است و بخش زیادی از رای دهندگان جوانان هستند. شما اسامی مطرح فعلی را نگاه کنید چقدر جذابیت برای جوانان دارد؟

این نماینده مجلس با اشاره به حضور جلیلی و قالیباف در انتخابات سال آینده تصریح کرد: این افراد انرژی از همدیگر می گیرند و همدیگر را اذیت می کنند. اردوگاه اصولگرایان، مثل رقبایشان، لیدرهایی مثل خاتمی و هاشمی ندارد که همه نسبت به آنها حرف شنوی داشته باشند. البته آقای حداد عادل فکر می کند که می تواند جریان لیدری را در اصولگرایان راه بی اندازد ولی نمی تواند.

دومین نشست مشترک دبیران کل احزاب شورای وحدت برگزار شد
هم اکنون بخوانید

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه افزود: اصولگرایان خودشان گفته اند که ما باید چند کاندیدا در انتخابات سال آینده داشته باشیم؛ همین موضوع منجر به جدا شدن از همدیگر می شوند و باعث می شود که آنها به وفاق نرسند. در حال حاضر اصولگرایان شخصیت بزرگی ندارند و هرکدامشان حس خود برتری دارند؛ همین موضوع باعث شد که اصلا جاذبه نداشته باشند و از همه مهمتر اینکه کف جامعه دیگر تابع نظر این افراد نیست.

منبع: جماران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا