گزارشی از حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی‌ها و کشته‌شدگان استانبول دریافت نکرده‌ایم

اعتمادنو : معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور، گفت: تاکنون گزارشی از مقامات ترکیه مبنی بر حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی‌ها وکشته شدگان حمله مسلحانه بامداد یکشنبه در استانبول دریافت نکرده‌ایم.

حسن قشقاوی اعلام کرد: تاکنون گزارشی از مقامات ترکیه مبنی بر حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی ها و کشته شدگان حادثه تروریستی بامداد یکشنبه در استانبول دریافت نکرده ایم و امیدواریم هیچ ایرانی در بین کشته شدگان و مجروحان این حادثه مسلحانه نباشد.

در پی عملیات مسلحانه بامداد امروز (یکشنبه) در یک کلوب شبانه استانبول دست‌کم ۳۹ نفر کشته و ۶۹ نفر زخمی شدند.

تلویزیون ان.تی.وی. ترکیه از کشته و زخمی شدن چندین تن در جریان حمله به کلوب شبانه «رینا» در محله بشیکتاش استانبول خبر داده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از «واسیپ شاهین»، فرماندار استانبول از کشته شدن دست‌کم ۳۹ تن از جمله ۱۶ شهروند خارجی و زخمی شدن ۶۹ تن دیگر در جریان این حمله خبر داد.

با اعلام این آمار پرسش در جامعه به وجود آمده که آیا در بین شهروندان خارجی کشته شده در این حادثه تروریستی، شهروندان ایرانی نیز حضور داشته‌اند یا نه؟ که معاون وزیر امور خارجه با اعلام  خبر فوق گفت: با توجه به اخبار دریافتی به احتمال قوی و انشاالله هیچ ایرانی در بین زخمی ها و کشته شدگان این حادثه تروریستی نیست.

چطور رسانه ملی به کسی که «فرزند صبح »را با بودجه کلان ساخت اما دیده نشد، فضا می دهد؟!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا