امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب درآزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز ‌شنبه، ۱۱ دی فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش اعتماد نو، دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی که از روز (چهارشنبه) اول دی ماه جاری منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده بود، ساعت ۲۴ امروز ‌شنبه، یازدهم دی ماه جاری به پایان می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس ضوابط و شرایط تعیین شده تمام داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین‌شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشر شده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

دکتر توکلی یادآور شد: تمام داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده باشند، به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی خواهند شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از طریق  سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، ضرورت دارد حداکثر تا پایان امروز ‌شنبه یازدهم دی ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور مجددا برای ثبت نام اقدام کنند. بدیهی است که هزینه ثبت‌نام آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین دانشگاه عودت خواهد شد.

ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد
هم اکنون بخوانید

دکتر توکلی در پایان ‌اضافه کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (شنبه) یازدهم دی ماه، تعداد ۵۸۶ هزار و ۳۴۹ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ اقدام کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا