هرج و مرج کنندگان اگر حرفی دارند با منطق بیان کنند

اعتماد نو ، حسین کاشفی درباره فعالیت‌های حزب متبوعش در ماهای باقی مانده به انتخابات عنوان کرد: طبیعی است مانند سایر احزاب و تشکل‌های سیاسی ما نیز فعالیت خودمان را داشته باشیم.

معاون اجرایی حزب اتحاد ملت ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده کنگره و گردهمایی انتخاباتی نیز برگزار خواهیم کرد اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

او با بیان اینکه مانند سایر احزاب اصلاح طلب از روحانی حمایت خواهیم کرد گفت: دولت یازدهم عملکرد مناسبی در زمینه‌های سیاست خارجی، برجام و توافقات هسته‌ای داشته و باید فرصت دوباره‌ای در اختیار آنان قرار دهیم تا اعتماد نو به نقل از برنامه‌های نیمه تمام خود را تمام کنند. شاهد بودیم که تورم بالای ۴۰ درصد به زیر ۱۰ درصد رسیده و رشد اقتصادی از منفی به سوی مثبت گام برداشته است.

کاشفی در پاسخ به این سوال که در ماه‌های منتهی به انتخابات فعالیت‌های اتاق فکرهای علیه دولت افزایش یافته است آنان چه هدفی را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: گروه‌های رقیب بهتر است با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی در انتخابات حضور داشته باشند تا با تخریب کردن چراکه این امر به صلاح کشور و مردم نیست. در انتخابات مجلس دهم مشاهده کردیم با وجود مانع تراشی‌های که از سوی این اتاق‌های فکر صورت گرفت، مردم چگونه عمل کردند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت افزود: آن‌ها درصدد هستند تا مردم را نا‌امید کنند و با امکاناتی که در اختیار دارند همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا نگذارند به منزل مقصود برسیم.

کاشفی با اشاره به موج ایران هراسی که در گذشته علیه کشورمان وجود داشت، عنوان کرد: ایران در دنیا به عنوان یک کشور حامی تروریسم و جنگ طلب معرفی شده بود. با تلاش‌های دولت یازدهم موج ایران هراسی و این نگاه از روی کشورمان برداشته شد.

شهادت دو تن از حافظان امنیت در مرز پاکستان
هم اکنون بخوانید

او خاطر نشان کرد: زمانی بیم آن می‌رفت که کشور دچار جنگ شود اما اقدامات صورت گرفته سایه شوم آن را از ایران برداشت و ما در منطقه‌ای که هر گوشه آن در آشوب به سر می‌برد آرام زندگی می‌کنیم.

معاون اجرایی حزب اتحاد ملت در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این‌که آیا دولت باید گردانندگان این اتاق‌های فکر را به مردم معرفی کند یا خیر، گفت: برخی‌ها معتقد هستند دولت باید این اشخاص را معرفی کند اما به عقیده من نباید چنین کاری را انجام دهد زیرا این افرادی که در پشت درهای این اتاق‌ها قرار دارند همین را می‌خواهند که دولت سرگرم آنان و حاشیه‌ها شود و از مسایلی که باید پیگیر باشد، دور شود.

او  گفت: امروز می‌بینیم به مسوولان حمله می‌کنند و مانع سخنرانی آن‌ها می‌شوند، این کار‌ها نه اخلاقی است و نه اسلامی. اگر حرفی دارند باید با منطق بزنند نه اینکه با این‌گونه هرج و مرج به راه انداختن‌ها بخواهند به مقصد خودشان برسند.

کاشفی تاکید کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما مردم یادشان نمی‌رود که چه کسی به فکر آنان بوده و چه دولت‌هایی از آنان غافل شده است.

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =

دکمه بازگشت به بالا