زیر پرچم رهبری می‌جنگم

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو ، نامه سی نفر از خارج‌نشینان به رئیس جمهور آمریکا واکنش اصلاح‌طلبان را در فضای مجازی برانگیخت.

حمیدرضا جلایی‌پور مدیر مسئول روزنامه جامعه در کانال تلگرامی خود نوشت: من اصلاح‌طلبم و دموکراسی را راه نجات ایران می‌دانم و در این مسیر از هر نوع فعالیت مدنی و قانونی و زندان رفتن هم دریغ نمی‌کنم. ولی اگر کشور ایران و جان و امنیت ایرانیان به خطر بیفتد، به عنوان تنها مردی که از یک خانواده شهید باقی مانده زیر فرماندهی آیت‌الله خامنه‌ای به جبهه می‌روم.

حسین نورانی‌نژاد از زندانیان حوادث سال ۸۸ نیز در صفحه شخصی خود نوشته است بعد مجاهدین خلق، حداقل ٣٠ نفر را به اسم می‌شناسیم که هیچ درکی از مفهوم میهن و ملت ندارند.

مصطفی تاج‌زاده نیز در کانال تلگرامی خود نامه جمعی از فعالان سیاسی در سال ۹۲ را به باراک اوباما بازنشر کرده است که در قسمتی از آن آمده است راه رسیدن به دموکراسی، که قطعا مطلوب است، تحریم خارجی و فشار طاقت فرسا بر مردم و فشار روی دولتی که با مقتضیات ایران در جهت تقویت روندهای دموکراتیک حرکت می‌کند نیست و حاصل آن در عمل، یکبار دیگر تقویت افراطی‌گری و تضعیف نهال لرزان دموکراسی ایران خواهد شد.

آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در صفحه شخصی خود به نامه ضیا نبوی واکنش نشان داده است «براستی کدامین منطق این سطح ازدشمنی با کشور را توجیه می‌کند؟ وقتی امثال ضیاء نبوی‌ها برغم هشت سال زندان وتبعید ره کین نمی‌روند.»

ضیا نبوی، فعال دانشجویی ایران نیز که در زندان به سر می‌برد در پیامی نوشته است «… با همه بى خبری و انزوائى که به آن دچارم خوب می‌دانم، تلاش برای امرار معاش و تمشیت زندگی روزمره شهروندان اینقدر سخت هست که دشوار‌تر کردن آن و افزودن رنجی به رنجهای آنان هیچ افتخاری به حساب نمی‌آید.»

وزیر اطلاعات: حمایت از اساتید دانشگاهی در حوزه امنیتی بر عهده وزارت اطلاعات است
هم اکنون بخوانید

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا