اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در جبهه مردمی انقلاب اسلامی مطرح نیست

به گزارش اعتماد نو ،  علیرضا مرندی در حاشیه مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع پایگاه خبریان، گفت: فعالیت در حوزه انتخابات ریاست جمهوری جزء اهداف این جبهه قرار دارد اما هدف اصلی‌مان این است که کشور و انقلاب‌مان تقویت شود.

او درباره اینکه از چه نیروهایی قرار است در پارلمان مردمی استفاده شود، افزود: از هر نیرویی که علاقه به حضور در این جبهه داشته باشد استقبال می‌کنیم و می‌تواند در این جبهه عضو شود.

مرندی گفت: اگر فردی معتقد به انقلاب، نظام و ولایتمدار باشد می‌تواند به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بپیوندد و در این میان اسم اصلاح طلبی و اصولگرایی مطرح نیست و هر کس اصول این جبهه را قبول داشته باشد می‌تواند عضو شود. حتی خارج از جریانات سیاسی عامه مردم هم می‌توانند حضور پیدا کنند.

نماینده سابق مجلس درباره اینکه از احزاب دیگر هم دعوت شده است که در این مجموعه حضور یابند، تصریح کرد: درباره هیچ موضوع خاصی تصمیم گیری نشده و این کار تازه شروع شده است. عده‌ای دور هم جمع شدند و در نظر داریم همه نیروهایی که به انقلاب و مردم معتقدند باهم همکاری کنند.

مرندی تاکید کرد: هرچه نیرو‌ها در کشور متحد‌تر باشند می‌توانند با مشکلات موجود مانند فساد تبعیض و رانت وغیره برخورد کنند و در انتخابات ریاست جمهوری هم می‌توانیم بهترین فرد را انتخاب کنیم.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در رابطه با اینکه آیا به شورای ائتلاف اصولگرایان کاندیدا معرفی می‌کنید، گفت: تازه اول کار هستیم و هنوز سازوکار مشخصی تعیین نشده است اما در آینده ممکن است معرفی کاندیدای مجلس شورای شهر و ریاست جمهوری جزء وظایفمان باشد.

رفتارهای سبُک احمدی‌نژاد خطری برای نظام ندارد
هم اکنون بخوانید

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا