هیات مدیره به جمع بندی رسید؛ خداحافظی با منصوریان!

به گزارش اعتماد نو ، اینطور به نظر می رسد که منصوریان تنها تا پایان مسابقه به سپاهان می تواند سرمربیگری در استقلال را تجربه کند و زودتر از آنچه فکرش را می کرد باید خانه نشین شود!

 

 اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم خود را درباره حضور سرمربی خارجی گرفته اند و منصوریان چه در این بازی موفق باشد و چه ناکام، از کار برکنار می شود.

گفته می شود منصوریان نیز مطلع شده که نزدیک ترین دوستانش در تلاش هستند تا یک مربی خارجی به استقلال بیاورند. جالب است بدانید که از فیلیکس ماگات به عنوان یکی از گزینه های جانشینی منصوریان نام برده می شود.

هر چند استقلالی ها در اول فصل با دراگان اسکوچیچ هم مذاکراتی صورت دادند، ولی گزینه بودن وی در این مقطع تایید نشده و هیچ مذاکره ای با او نشده است.

بر اساس اطلاع منابع موثق، یک سرمربی آلمانی و یک ایتالیایی نامدار در بین نام های مطرح شده برای هدایت استقلال دیده می شود.

نکته جالب اینکه نام فرهاد مجیدی در بین گزینه های مطرح برای سرمربیگری استقلال قرار ندارد و هیچ یک از اعضای هیات مدیره موافق حضور او روی نیمکت استقلال به عنوان نفر اول نیستند. اما همین اعضای هیات مدیره اتفاق نظر روی یک مورد دارند و آن برکناری منصوریان در پایان همین هفته است! اتفاقی که شاید هواداران را با باشگاه استقلال که چنین هیات مدیره ای برای آن تصمیم می گیرد را وارد چالش جدی کند.

برکناری منصوریان شاید در ظاهر اتفاق معمولی باشد اما مهره سوزی برای استقلال خواهد بود که شاید تا سال ها این چهره محبوب نتواند به تیم مورد علاقه اش بازگردد.

کشور را رها کردید و دور برجام سینه زدید
هم اکنون بخوانید

منبع: پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا