دستگیری اعضای شبکه های جعل ویزا و مانفیست کشور عراق

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری اعضای شبکه های جعل ویزا و مانفیست کشور عراق خبر داد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا،  متن اطلاعیه وزارت اطلاعات بدین شرح است: به استحضار ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی می رساند با پیگیری های اطلاعاتی و تلاش بی وقفه و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) چند شبکه از جاعلین اسناد و مدارک رسمی، که از اعتقادات و احساسات پاک مردم به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام سوء استفاده کرده و نسبت به جعل ویزای کشور عراق خصوصا در ایام اربعین اقدام نموده بودند، مورد شناسایی و ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.

از این شبکه ها تعداد بسیاری ویزا، مانفیست گروهی و مهر جعلی کشف و ضبط گردید و مقادیر زیادی ویزای جعلی صادره برای تردد به کشور عراق در اربعین حسینی توقیف شده است.
وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کسانی که قصد سوء استفاده از احساسات پاک مردم در ایام اربعین برای کسب منافع نامشروع خود دارند، از عموم هموطنان عزیز که خواستار سفر به عتبات عالیات هستند می خواهد که با ثبت نام در سامانه سماح برای اخذ ویزا از مبادی رسمی و شرکت های مجاز معرفی شده از طرف سازمان حج و زیارت اقدام نمایند و همچنین به اطلاعیه های صادره از طرف ستاد مرکزی اربعین توجه ویژه داشته باشند. ضمنا تلفن ۱۱۳ در سراسر کشور آماده دریافت هرگونه خبر در این رابطه می باشد.
دیدار سفیر جدید ایران در عراق با امیرعبداللهیان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا