تدبیر قابل تقدیر

جناب آقای رئیس جمهور !

باسلام ؛جا دارد بعنوان یک جوان از حسن تدبیرجنابعالی در ترمیم بخشی از کابینه وبخصوص بخش جوانان و ورزش که دراین سه سال اخیر به نوعی نیمه فراموشی سپرده شده بود برحسب وظیفه تشکر کنم.

جناب آقای دکتر روحانی !
نیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل میدهند،جوانانی که همیشه عنصر پویایی و موتور تحرک جامعه بوده اند وتکامل بخش ارکان سیاسی فرهنگی اجتماعی علمی و فن آوری ورزشی کشور بوده اند وافتخار آفرینهای جوانان این مرز وبوم درعرصه های المپیادهای علمی ،المپیکهای ورزشی و… موید همین نکته است .

انتظار میرفت زودتر از این عنایت جنابعالی جهت تغییر ودمیدن هوای تازه بر تار وپود عرصه مدیریت ورزش وجوانان کشور صورت پذیرد ولی قطعا شما صلاح وتدبیر را بهتر دانسته وهمینکه این احساس نیاز را درک نموده اید بالواقع جای بسی سپاس و حمایت دارد.

از باب انتخاب جناب آقای دکتر سلطانی فر بعنوان وزیرپیشنهادی که تاحدودی بخاطر عضویت ایشان درحزب اعتمادملی افتخار آشنایی دارم ،واقعا حسن سلیقه ای است که از نماد اعتدال وتدبیر جز این انتظار نمی رفت و برخود وظیفه میدانم که قلبا از طریق یک رسانه مجازی این نگاه خود را به این موضوع مهم بیان دارم امید که مطلب حقیر اگر به دست جنابعالی هم نرسد حداقل به ید مشاورین عالی حضرتعالی برسد تا بدانید ،ما هستیم بر آن عهدی که بدان اعتقاد داریم.

امیدوارم بخش جوانان از یک نگرش اداری و کلاسیک خارج شده و با حضور دکتر سلطانی فر ،در وزارت ورزش وجوانان حساسیتهای لازم جوانان عزیز این مرزو بوم بیش از پیش مد نظر قرار گرفته واینکه در جهت تسهیل سن استخدامی جوانان فارغ التحصیل که موجب نگرانی جوانان تحصیل کرده ای است که درقانون فعلی با شرایط سنی استخدامی کمی فاصله دارند نهایت لطف وامعان نظر را داشته باشید.

مشارکت اجتماعی، سنگ بنای توسعه متوازن شهری
هم اکنون بخوانید

باتشکر

یاشارگوهری میاندوآب،  عضو شورای مرکزی جوانان حزب اعتماد ملی ، رئیس شاخه جوانان حزب اعتمادملی آذربایجان غربی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا