حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد

گردان‌های حزب‌الله عراق استفاده رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عراق برای حمله به ایران را خطری جدی دانست و آمریکا را به پاسخگویی تهدید کرد.

به گزارش اعتماد نو، گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که استفاده رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عراق برای حمله به تأسیسات ایرانی، و تکرار این حملات در موج‌هایی چندساعته، تهدیدی بی‌سابقه و جدی است که ایران پیش‌تر با آن مواجه نبوده است.

در این بیانیه به شواهدی اشاره شده که حاکی از استفاده جنگنده‌های صهیونیستی از اراضی اردن و صحرای حجاز به‌عنوان مسیرهای عبوری است و این مسئله بدون هماهنگی با آمریکا که کنترل آسمان عراق را در اختیار دارد، ممکن نبوده است.

حزب‌الله عراق این تجاوز را “بی‌مبالاتی و اقدامی خطرناک” از سوی یک رژیم سرکش خواند و تأکید کرد که نادیده گرفتن چنین تجاوزاتی، به عادی‌سازی این قبیل حملات و تکرار اقدامات خصمانه توسط دشمنان منجر خواهد شد. در پایان بیانیه آمده است که آمریکا باید بهای این بی‌مبالاتی در استفاده از حریم هوایی عراق را بپردازد و به یاری خداوند، این پاسخ در زمان و مکانی مناسب انجام خواهد شد. همچنین تأکید شد که صهیونیست‌ها نیز از این مجازات در امان نخواهند بود و اگر بهای سنگینی برای تجاوز خود نپردازند، جرأت تعرض به عراق را نیز پیدا خواهند کرد.

 

 

دیدار رئیس ستاد ارتش کویت با فرمانده نیروی زمینی آمریکا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا