احمدیان: عملیات رژیم صهیونیستی کمترین تاثیری بر توان نظامی ایران نداشته است

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که عملیات اخیر رژیم صهیونیستی نتوانسته بر توان نظامی ایران تأثیر بگذارد و جمهوری اسلامی همچنان قدرتمند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر حماس در تهران گفت که عملیات رژیم صهیونیستی در ایران تأثیری بر توان نظامی این کشور نداشته است و قدرت جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجاست. وی همچنین شهادت یحیی سنوار، از رهبران مقاومت فلسطین، را اثباتی بر وعده الهی دانست که شهدا را نمی‌توان از بین برد و تأثیر این شهید بر جریان مقاومت حتی بیشتر از حیات او خواهد بود.

احمدیان در ادامه اظهار کرد که وضعیت مقاومت در منطقه نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی از دستیابی به اهدافش ناتوان بوده و عجزش در برابر مقاومت فلسطین و لبنان آشکار شده است. وی تأکید کرد که جبهه مقاومت به اهداف خود نزدیک شده و جریان بزرگی را در جهان همراه خود کرده است.

او همچنین با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که توسط فلسطینیان آغاز شد، بیان کرد که این عملیات توانسته است تصویر واقعی مقاومت فلسطین را به جهانیان نشان دهد و اسرائیل به‌عنوان یک نیروی اشغالگر و فلسطین به‌عنوان ملت آزادی‌خواه در اذهان عمومی شناخته شود.

در ادامه این نشست، خالد قدومی، نماینده حماس در تهران، نیز گفت که فرهنگ مقاومت همچنان در بین مردم فلسطین و امت اسلامی زنده است و این ملت تا آزادی قدس به مبارزه ادامه خواهد داد.

 

 

 

واکنش فاطمه راکعی به دستور تخلیه‌ ملک انجمن شاعران ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا