انصارالله خواستار اقدام جدی و موثر برای متوقف کردن حملات اشغالگران در غزه و لبنان شد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جنایت نسل‌کشی اخیر رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا را محکوم کرده و خواستار اقدام جدی جهت توقف حملات این رژیم به غزه و لبنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای، حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن شد، شدیداً محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «جنایات اسرائیل نشان‌دهنده شدت کینه، وحشی‌گری و جنایتکاری این رژیم است که از تمامی خطوط قرمز عبور کرده و خون انسان‌های بی‌گناه را می‌ریزد.»

انصارالله همچنین به سکوت سازمان ملل در مقابل این جنایات اشاره کرده و این موضع ننگین را دلیل تشویق رژیم صهیونیستی به ادامه تجاوزات خود علیه ملت فلسطین دانست.

این جنبش از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان درخواست کرد تا با اقدامی جدی، رژیم اشغالگر را تحت فشار قرار دهند تا حملات خود به غزه و لبنان را متوقف کند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه منطقه بیت لاهیا را بمباران کرد که در نتیجه آن ۷۳ فلسطینی به شهادت رسیدند. همچنین گزارش‌ها حاکی از حمله به غیرنظامیان فلسطینی در مدرسه خلیفه و تخریب زیرساخت‌های پزشکی شمال نوار غزه است.

 

 

 

قاسمی: فصل جدید تنش‌زدایی در شبه جزیره کره باید هوشیارانه تداوم یابد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا