پیام‌های تسلیت در پی شهادت یحیی سنوار از سوی گروه‌های مقاومت

شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و فرمانده نبرد طوفان الاقصی، موجی از تسلیت‌ها را از سوی گروه‌های مقاومت مختلف به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، جنبش حماس در بیانیه‌ای این شهادت را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تبریک گفت و با افتخار به فداکاری‌های شهید السنوار اشاره کرد که جان خود را در راه آزادسازی فلسطین فدا کرده است.

جنبش مردمی انصارالله یمن نیز ضمن تأکید بر ادامه حمایت خود از مقاومت فلسطین، شهادت سنوار را به حماس و ملت فلسطین تسلیت گفت. محمد عبدالسلام، سخنگوی این جنبش، بر قهرمانی‌های سنوار در نبرد با رژیم صهیونیستی تأکید کرده و شورای عالی سیاسی یمن نیز این شهادت را به امت اسلامی تبریک گفت و بر عزم رزمندگان فلسطینی تأکید کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر، شهادت یحیی سنوار را تسلیت گفت و به ایستادگی خود در کنار ملت فلسطین و تحقق وعده الهی تأکید کرد. معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز یادآور شد که سنوار هیچ‌گاه به جبهه‌های نبرد پشت نکرد و همواره در خط مقدم حضور داشت.

در نهایت، جنبش نجباء عراق نیز با ابراز همدردی با حماس، شهادت سنوار را به عنوان نشانه‌ای از شجاعت و فداکاری در میدان نبرد توصیف کرد و تأکید کرد که تا آزادی قدس در کنار برادران خود در حماس خواهد ایستاد.

 

 

 

امارات برای دستگیری دختر محمد بن راشد اف.بی.آی را فریب داد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا