نعیم قاسم: آمریکا و اسرائیل به دنبال خاورمیانه‌ای جدید هستند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه در سخنانی تاکید کرد که این تشکیلات نظامی مجدداً خود را سازماندهی کرده و به پیروزی در میدان نبرد اطمینان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، «شیخ نعیم قاسم» در سخنانی که به صورت زنده از شبکه‌های خبری پخش شد، درباره تحولات جنگ با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «ما در مقاومت به دست سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ تربیت شدیم. موضع‌گیری‌های ایشان دستور کار ما است و سخنان او نور راه ما و مسیر ما است. سید حسن نصرالله ما را ترک نکرد و رزمندگان با قاطعیت مبارزه می‌کنند.»

وی افزود: «اسرائیل و آنهایی که پشتش هستند، در حال آدم‌کشی و ارتکاب کشتارها هستند و ما باید در برابر این اقدامات موضعی اتخاذ کنیم. این رژیم همچنان مرتکب کشتارهایی در حق غیرنظامیان می‌شود و روی جنایاتی که دیگران را می‌ترساند، حساب باز می‌کند.»

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: «هدف طوفان الاقصی رساندن این پیام به جهانیان است که ۷۵ سال از اشغالگری، کشتارها و حملات گذشت. طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها و تمامی کسانی است که با آنها همراه هستند و نمی‌توان لبنان یا منطقه را از فلسطین جدا کرد.»

وی تصریح کرد: «آمریکا و اسرائیل به دنبال خاورمیانه‌ای جدید هستند و کشتارهایی که انجام می‌دهند، به معنای آن است که این دو در ایجاد خاورمیانه‌ای جدید به روش اسرائیل شریک هستند.»

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه به جنگ‌ها و خسارت‌های وارده به لبنان اشاره کرده و گفت: «وقتی ما مقابله و جان‌فشانی می‌کنیم، در واقع از نسل‌های آینده حمایت می‌کنیم. ما با شرافت مبارزه می‌کنیم، اما آنها غیرنظامیان، کودکان و زنان را هدف قرار می‌دهند.»

پاسخ دندان شکن پزشکیان به سخنان نتانیاهو
هم اکنون بخوانید

وی همچنین افزود: «ما معادله میدان را در جبهه‌های مقدم آغاز کردیم و جوانان رزمنده در انتظار دشمن هستند تا با آن درگیر شوند. ما معادله جدیدی را تعیین کردیم و آن وارد کردن ضربات به دشمن است.»

نعیم قاسم خطاب به نیروهای مقاومت گفت: «شما مروارید جهاد و مظهر عزت، شرافت و امید هستید. این میدان است که نتیجه را مشخص می‌کند.»

وی در پایان به خانواده‌های نیروهای مقاومت اطمینان داد که آنها به خانه‌های خود بازخواهند گشت و حزب‌الله با رزمندگان و امکاناتش قدرتمند خواهد ماند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا