سفر قالیباف به بیروت؛ حمایت از مقاومت و قدرت‌نمایی برای رژیم صهیونیستی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین‌المجالس جهانی، به بیروت رفت تا حمایت جمهوری اسلامی ایران از لبنان و محور مقاومت را اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین‌المجالس جهانی (IPU)، به بیروت سفر کرد. این سفر به منظور اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مردم لبنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین قدرت‌نمایی در برابر این رژیم انجام شد.

رئیس مجلس در بدو ورود به فرودگاه بیروت، هدف اصلی این سفر را ابلاغ پیام حمایت مردم و مسئولان ایران از لبنان و محور مقاومت عنوان کرد و گفت: “ما همیشه در کنار مردم و دولت لبنان بوده‌ایم و در شرایط سخت نیز همانند گذشته از آنان حمایت می‌کنیم.”

دیدارهای قالیباف با مقامات لبنان

قالیباف در این سفر با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان، و نبیه بری، رئیس مجلس این کشور، دیدار کرد. در این دیدارها به موضوعات مهمی همچون تجاوزات رژیم صهیونیستی، کمک‌های انسانی به لبنان و موضوع آوارگان لبنانی پرداخته شد. قالیباف همچنین از مناطق بمباران‌شده توسط رژیم صهیونیستی بازدید کرده و بر حمایت ایران از بازسازی این مناطق تاکید کرد.

وی همچنین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: “پیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس IPU، به بیروت آمدم تا پیام حمایت مردم ایران از مردم مقاوم لبنان را به آنها برسانم و مظلومیت و ایستادگی آنان را به دنیا منتقل کنم.”

واکنش سید حسن خمینی به اظهارات نتانیاهو خطاب به ملت ایران
هم اکنون بخوانید

سفر به ژنو و سخنرانی در اجلاس IPU

رئیس مجلس پس از پایان دیدارهای خود در بیروت، عازم ژنو شد تا در اجلاس بین‌المجالس جهانی سخنرانی کند. بخشی از سخنرانی او به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از گروه‌های مقاومت اختصاص خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا