حمایت قاطع جامعه کلیمیان ایران از عملیات موشکی علیه اسرائیل

نماینده کلیمیان در مجلس با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح ایران، هشدار داد که هرگونه اقدام احمقانه از سوی اسرائیل با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، همایون سامه‌یح، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به برخی اخبار مربوط به توافق رئیس‌جمهور آمریکا با نتانیاهو درباره نحوه پاسخ به حمله موشکی سپاه پاسداران به اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت: مقامات دولت آمریکا باید بدانند که کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به‌طور حتم با پاسخ پیشگیرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت که نیروهای مسلح کشورمان آمادگی کامل برای مقابله و دفاع در برابر حملات احتمالی اسرائیل را دارند و افزود: در صورت هرگونه حماقت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتانیاهو باید منتظر غافل‌گیری‌های جدیدی از سوی ایران باشد.

سامه‌یح در ادامه تصریح کرد: مقامات کشورها باید آگاه باشند که اگر جنگی تمام عیار در منطقه غرب آسیا آغاز شود، تبعات آن تنها متوجه مردم این منطقه نخواهد بود و سایر نقاط دنیا نیز از پیامدهای این جنگ آسیب خواهند دید.

وی همچنین درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: جامعه کلیمیان ایران حمایت قاطع خود را از عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

این نماینده مجلس افزود: هرچند مقامات رژیم صهیونیستی تمایلی به اعتراف به شکست سامانه‌های پدافندی خود ندارند، اما برآوردها نشان می‌دهد که ده‌ها موشک به پایگاه هوایی نواتیم در اراضی اشغالی اصابت کرده که ضعف این سامانه‌ها در برابر قدرت موشکی ایران را به‌خوبی نشان می‌دهد.

تکذیب باز شدن حریم هوایی اردن به روی هواپیماهای اسرائیلی برای حمله به ایران
هم اکنون بخوانید

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا