نخست‌وزیر اسپانیا تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد

پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرده و خواستار اتحاد اتحادیه اروپا در دفاع از حقوق بشر در منطقه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا، امروز در سخنرانی خود در پارلمان اسپانیا، حمله نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و تاکید کرد که جامعه بین‌المللی نباید در برابر این تجاوز بی‌تفاوت بماند. سانچز که از سیاستمداران چپ‌گراست، اقدام رژیم صهیونیستی را حمله‌ای آشکار به یک کشور مستقل دانست و از کشورهای غربی به دلیل سکوت در برابر این جنایات انتقاد کرد.

او همچنین به سکوت کشورهای غربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و محکومیت همزمان حمله روسیه به اوکراین اشاره کرد و این رفتار را نمونه‌ای از استانداردهای دوگانه دانست. سانچز خواستار کنار گذاشتن اختلافات در اتحادیه اروپا و دفاع از حقوق بین‌الملل و بشردوستانه در بحران غرب آسیا شد.

در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، بیش از ۲۰۰۰ نفر از شهروندان لبنانی به شهادت رسیده‌اند و انتقادات سانچز به عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به حقوق بشردوستانه بین‌المللی نیز در این راستا مطرح شده است.

 

 

وزیر صهیونیست: اگر به ما حمله شود، از شناورهایی در یونان و قبرس کمک می‌گیریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا