حزب‌الله لبنان: بیش از ۲۵ کشته و ۱۳۰ زخمی در ارتش صهیونیستی

مقاومت لبنان با حملات موفق موشکی و پهپادی، تلفات سنگینی بر ارتش اسرائیل وارد کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، بامداد یکشنبه، حزب‌الله لبنان در پنج بیانیه جداگانه از حملات به پایگاه‌های ارتش صهیونیستی و درگیری با نظامیان این رژیم خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان از ابتدای اکتبر، ده‌ها افسر و سرباز نخبگان ارتش اشغالگر کشته و زخمی شده‌اند. طبق این بیانیه، بیش از ۲۵ افسر و سرباز در صفوف نخبگان ارتش دشمن کشته و بیش از ۱۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. حزب‌الله افزود که ارتش اسرائیل تنها بخشی از این تلفات را پذیرفته و در روزهای آینده حقایق بیشتری آشکار خواهد شد.

«دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش اسرائیل نیز تأیید کرد که ۹ سرباز اسرائیلی در درگیری با حزب‌الله لبنان کشته و ۲ سرباز دیگر بر اثر حمله پهپادی از عراق جان خود را از دست داده‌اند.

در یکی از بیانیه‌های حزب‌الله آمده که نیروهای اشغالگر اسرائیلی هنگام تلاش برای خارج کردن سربازان مجروح در شهرک صهیونیستی المناره، هدف موجی از موشک‌ها قرار گرفتند. همچنین تجمع نیروهای صهیونیست در این شهرک با موشک‌های دقیق مقاومت هدف قرار گرفت.

حزب‌الله افزود که تلاش نیروهای اسرائیلی برای نفوذ به سمت خله شعیب در بلیدا با حملات خمپاره‌ای مقاومت مواجه شده و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرده است. همچنین، در حمله پهپادی به پایگاه شمشون، یکی از مراکز تدارکاتی فرماندهی اسرائیل، خسارات سنگینی به ارتش وارد شده است.

با وجود حملات هوایی اسرائیل به جنوب و شرق لبنان و ضاحیه جنوبی بیروت، فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تجاوزات ارتش صهیونیستی تاکنون پیشرفتی نداشته است.

اذعان اسرائیل به دست داشتن در ترور شهید مدافع حرم در تهران
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا