پزشکیان: رژیم صهیونیستی در جنایت هیچ حدی ندارد

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در جنایت و آدم‌کشی هیچ حد توقّفی ندارد، اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن اهداف نظامی و امنیتی این رژیم را پاسخی به استمرار جنایات و اقدامات سبوعانه آنها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، مسعود پزشکیان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و قطر که عصر امروز در دوحه برگزار شد، روابط دو کشور را ممتاز و رو به گسترش توصیف کرد و افزود: طرح احداث تونل ارتباطی میان دو کشور که در فاز مطالعاتی است، از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با همکاری مستمر به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین به تحقق طرح اتحادیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت که این طرح فرصت‌های زیادی برای تبادل ظرفیت‌ها در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی فراهم می‌کند و قطر نقش مهمی در این زمینه دارد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، نیز در این نشست روابط خوب و رو به توسعه ایران و قطر را تأکید کرد و بر تلاش برای جلوگیری از گسترش بحران و جنگ در منطقه تأکید نمود. وی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کرد و بر ضرورت جلوگیری از توطئه‌های این رژیم تأکید کرد.

 

 

برگزاری نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه با محوریت سوریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا