نعیم قاسم: هیچ راهی برای بازگشت وجود ندارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه شهرک‌نشینان اسرائیلی راهی برای بازگشت به شمال فلسطین اشغالی ندارند، فریبکاری‌های آمریکا در خصوص جنگ غزه را بی‌فایده دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، نعیم قاسم در مراسم تشییع یکی از فرماندهان شهید حزب الله، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در جنایت اخیر، به دنبال کشتار ۵۰۰۰ نفر از مردم لبنان بود اما موفق به این کار نشد.

وی گفت: “آمریکا شریک جنایات اسرائیل در تجاوز به غزه است و فریبکاری این کشور هیچ سودی نخواهد داشت.” قاسم با اشاره به اینکه اسرائیل نتوانسته به اهداف خود دست یابد، افزود: “این رژیم فقط رزمندگان حزب الله را هدف قرار نداده، بلکه غیرنظامیان و کودکان نیز در معرض خطر هستند.”

موشک‌باران پایگاه‌های اسرائیلی

منابع اسرائیلی از شلیک حجم کم‌سابقه‌ای از موشک‌ها از لبنان به سمت شهرها و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. آژیرهای هشدار در مناطق مختلف به صدا درآمد و انفجارهای شدیدی در اطراف پایگاه هوایی «رامات دیوید» در حیفا گزارش شد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به لبنان، این پایگاه را با ده‌ها موشک از نوع «فادی ۱» و «فادی ۲» هدف قرار داده است.

نعیم قاسم همچنین تأکید کرد که اسرائیل نخواهد توانست هیچ یک از اهداف خود را در غزه محقق کند و اسرای صهیونیست تنها از طریق توافق و تبادل آزاد خواهند شد. او جنایات اسرائیل علیه مردم لبنان را نشانگر بالاترین میزان توحش دانست و تصریح کرد: “حزب الله مانند کوه ایستاده است و نخواهد گذاشت اهداف صهیونیست‌ها محقق شود.”

اعتراضات لبنانی‌ها برنامه سفارت آمریکا در نزدیکی فرودگاه بیروت را به هم زد
هم اکنون بخوانید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا