حزب‌الله لبنان با حملات موشکی گسترده به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ داد

پس از حملات گسترده امروز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله با موشک‌های کاتیوشا چندین پایگاه نظامی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد، در حالی که پاسخ این حملات باعث به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اسرائیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، مقاومت لبنان اعلام کرد که در پی حمایت از مردم فلسطین و مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) چندین پایگاه نظامی اسرائیل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است. در این حملات، پایگاه اصلی دفاع هوایی در پادگان «بیریا»، مقر گردان شناسایی ۶۳۱ در «راموت نفتالی»، و پادگان‌های «زرعیت» و «بیت هلل» مورد حمله قرار گرفتند.

همچنین مقاومت لبنان گزارش داد که لشکرهای صهیونیست‌ها در پادگان‌های «ادمیت»، «نفح» و «آیلت هشاحر» نیز هدف رگبار موشک‌های مقاومت قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، این حملات به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمالی اسرائیل و آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف صفد منجر شد. کانال ۱۲ عبری اعلام کرد که حدود ۹۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده است.

این پاسخ موشکی مقاومت پس از حملات ظهر امروز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت ۳۱ نفر از جمله دو فرمانده حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت انجام شد.

 

در جنگ اخیر علیه غزه گنبد آهنین جنگنده اسرائیلی را اشتباهی هدف قرار داد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا