انتقال ۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت که ۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان برای ادامه درمان به ایران منتقل شده‌اند و به‌زودی وارد کشور خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر، اعلام کرد که ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند.

کولیوند افزود: «۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان توسط تیم‌های درمانی و امدادی داوطلب جمعیت هلال‌احمر ایران به کشور اعزام شده‌اند و تا ساعات دیگر وارد ایران خواهند شد.» وی همچنین اظهار داشت که بیشتر مصدومان از ناحیه دست و چشم آسیب‌های جدی دیده‌اند و پس از ورود به ایران، به بیمارستان‌های تعیین شده منتقل خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تأکید کرد که این نهاد به‌عنوان سازمانی بین‌المللی و بشردوست، همیشه در خدمت تسکین آلام بشری و کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان است و با تمام توان به مجروحان حادثه کمک خواهد کرد.

گفتنی است که بامداد امروز ۲۸ شهریورماه و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) در لبنان، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در رأس هیاتی ۲۴ نفره از پزشکان متخصص، جراحان چشم و امدادگران متخصص به بیروت اعزام شده بود تا مجروحان بدحال را به کشور منتقل کند.

 

 

نتانیاهو با فرماندهان امنیتی درباره تحولات لبنان جلسه اضطراری تشکیل داد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا