نتانیاهو با فرماندهان امنیتی درباره تحولات لبنان جلسه اضطراری تشکیل داد

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از لبنانی‌ها شد، بنیامین نتانیاهو با فرماندهان سرویس‌های امنیتی برای بررسی اوضاع جلسه اضطراری برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، همزمان با وقوع انفجارهای ناشی از دستگاه‌های ارتباطی «پیجر» در بیروت و دیگر مناطق لبنان، رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، همراه با وزیر جنگ و فرماندهان امنیتی این رژیم در مقر ستاد ارتش تل‌آویو جلسه‌ای برای بررسی این تحولات برگزار کرده است.

رسانه‌های لبنانی پیشتر خبر از انفجار این دستگاه‌های ارتباطی داده و اعلام کردند که در این حادثه چندین نفر شهید و زخمی شدند. روزنامه هاآرتص نیز به نقل از منابع امنیتی اسرائیلی گزارش داد که سرویس‌های امنیتی نشانه‌هایی از آمادگی‌های ویژه حزب‌الله لبنان را رصد کرده‌اند و احتمال می‌دهند که حزب‌الله درصدد اجرای یک عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی باشد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی از آمادگی برای درگیری احتمالی با حزب‌الله لبنان خبر داده‌اند و به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور داده شده است که در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند. همچنین شورای امنیت داخلی اسرائیل به اعضای کابینه این رژیم توصیه کرده است که از اظهار نظر درباره این حادثه خودداری کنند.

 

 

شکست مجدد پارلمان لبنان در انتخاب رئیس‌جمهور
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا