اعتراض شدید حزب جمهوریت ایران اسلامی به گرانی‌ها و افزایش احتمالی قیمت بنزین

حزب جمهوریت ایران اسلامی در جلسه شورای مرکزی خود به گرانی‌های اخیر نان و مواد مصرفی مردم اعتراض کرد و نسبت به افزایش احتمالی قیمت بنزین هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، حمیدرضا کارگر، سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی، از برگزاری سومین جلسه شورای مرکزی این حزب پس از روی کار آمدن دولت جدید خبر داد و گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا از سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی و به ریاست دبیرکل حزب برگزار شد. در این جلسه، اعضای شورای مرکزی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری اجرایی و هدایت حزب، به بحث و تبادل نظر درباره مهم‌ترین مسائل کشور پرداختند و دغدغه‌های مردم به ویژه در خصوص عملکرد دولت چهاردهم را مطرح کردند.

کارگر اظهار داشت: اعضای حزب به شدت نسبت به گرانی‌های مشکوک اخیر در مایحتاج عمومی مانند نان، لبنیات و سایر اقلام که نتیجه بی‌تدبیری دولت سیزدهم است، اعتراض کردند. او همچنین به روشنگری درباره قطعی‌های اسفبار برق و دلایل مدیریتی ناترازی انرژی در کشور پرداخت که به اختلال در بخش تولید و کشاورزی منجر شده است.

وی افزود: از دیگر موضوعات مطرح‌شده در جلسه، حمایت قاطع از سیاست تنش‌زدایی و دیپلماسی فعال دولت جدید برای رفع تحریم‌های ظالمانه و تأمین منافع ملی بود. دبیرکل حزب گزارشی از ملاقات‌های خود با مسئولین ارشد دولت درباره انتصابات وزرا، معاونین و استانداران ارائه کرد و تاکید کرد که این انتصابات باید در راستای تحقق شعارها و وعده‌های انتخاباتی به مردم باشد.

کارگر خاطرنشان ساخت: دبیرکل حزب جمهوریت همچنین از ارسال طرحی ابتکاری از سوی حزب جمهوریت برای ایجاد معاونت انرژی در نهاد ریاست جمهوری خبر داد و هدف این طرح را ساماندهی، نظارت و اصلاح عملکردها در وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های وابسته به حوزه انرژی کشور عنوان کرد. او از دولتمردان خواست تا از اجرای زودهنگام و بدون کارشناسی طرح افزایش حامل‌های انرژی، به‌ویژه بنزین، که می‌تواند باعث نارضایتی گسترده مردم شود، پرهیز کنند و به اولویت‌های مهم‌تر نظیر اصلاح سیاست خارجی بر مبنای منافع ملی بپردازند.

اتهام‌پراکنی انور قرقاش علیه ایران
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا