تاکید بر توسعه تعاملات بین قوا در جلسه مشورتی معاونان اول

در نشست مشورتی معاونان اول سه قوه، توسعه تعاملات برای تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات اقتصادی کشور مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، در اولین نشست هماهنگی بین معاونان اول سه قوه که شامگاه شنبه به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، توسعه تعاملات و همکاری‌های بین قوا برای تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات جاری کشور مورد تأکید قرار گرفت.

محمدرضا عارف، در این جلسه، با اشاره به تجربیات گذشته در تعامل میان قوا و تأثیر آن در حل مسائل کلان کشور، بر برگزاری منظم این جلسات و بهره‌برداری از تجربیات گذشته برای بهبود هماهنگی‌ها و تعاملات پیوسته تأکید کرد. وی اظهار داشت که تعامل مثبت بین معاونان اول می‌تواند بسیاری از مراحل طولانی کارها را کوتاه‌تر کند و هزینه‌های زائد را کاهش دهد، که این امر در خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها حیاتی است.

حاجی بابایی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام خلیلی، معاون اول قوه قضائیه نیز با استقبال از این راهبرد مشورتی، ابراز امیدواری کردند که این تعاملات به افزایش مفاهمه بین دستگاهی و خدمت به ملت کمک کند.

در این جلسه، اعضا همچنین آخرین تحولات بازار و شرایط اقتصادی کشور را بررسی کرده و محورهای مهمی از جمله ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف‌سازی آن، خصوصی‌سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی را مورد بحث و ارزیابی قرار دادند و راهکارهای اولیه را بررسی کردند.

 

توافق امارات و رژیم صهیونیستی محتوم به شکست است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا