اسرائیل به دنبال ترور یحیی السنوار با تشکیل یگان ویژه

شاباک با تشکیل یگان ویژه و بودجه کلان، تلاش می‌کند رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان جنگ غزه ترور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد که سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) برای ترور یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، یگان ویژه‌ای تشکیل داده و بودجه هنگفتی برای این عملیات در نظر گرفته است. این سرویس از آغاز جنگ غزه، فعالیت مستمر برای زیر نظر گرفتن تحرکات السنوار را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، سرویس شاباک مدعی است که چندین بار به السنوار نزدیک شده است، اما او موفق به فرار شده است. منابع صهیونیستی السنوار را «مهندس عملیات طوفان الاقصی» می‌دانند؛ عملیاتی که در هفتم اکتبر علیه پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های اسرائیل انجام شد و تلفات گسترده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

اسرائیل اعلام کرده است که نابودی السنوار یکی از اهداف اصلی جنگ غزه است، اما السنوار همچنان مخفی است و از طریق پیام‌ها و بیانیه‌های رسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او همچنین پیشنهاد تبادل اسرا با اسرائیل را مطرح کرده و در چندین مناسبت از حامیان غزه تشکر کرده است.

 

 

آسیا الهام‌بخش نظم بین‌المللی جدید و عادلانه است/ ترامپ و کلیه همدستانش در ترور شهید سلیمانی باید محاکمه شوند/ محکومیت اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی در اجلاس APA
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا