کاهش قیمت طلا و ارز در بازار امروز تهران

قیمت طلا و ارز در بازارهای تهران کاهش یافت و دلار آزاد به ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

بررسی میدانی از قیمت‌های طلا و ارز در سبزه‌میدان تهران نشان می‌دهد که امروز، ۱۷ شهریور، هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، در مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت دلار در بخش اسکناس ۴۹ هزار و ۳۴۸ تومان و در بخش حواله ۴۵ هزار و ۶۹۲ تومان تعیین شد. همچنین، یورو با نرخ توافقی در صرافی‌ها به قیمت ۵۴ هزار و ۷۱۲ تومان به فروش رسید و نرخ اسکناس درهم امارات ۱۳ هزار و ۴۳۷ تومان اعلام شد.

بررسی‌های میدانی در بازار ارز میدان فردوسی نشان می‌دهد که دلالان، دلار آزاد را امروز به قیمت ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان خرید و فروش کردند.

آخرین قیمت طلا و سکه
در بازار طلا و سکه، سکه طرح قدیم با قیمت ۳۸ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۵۳ صدم درصدی به ۴۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان معامله شد. حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۲ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان کاهش یافت.

نرخ نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۳۲ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان رسید و هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۵ میلیون و ۶۴۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

اوراق گواهی ارزی، آرامش را به بازار ارز بازمی‌گرداند/ کاهش شدید تقاضا در بازا
هم اکنون بخوانید

در نهایت، هر اونس طلا معادل ۳۱.۱۳۲ گرم، به قیمت ۲۵۱۶ دلار معامله شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دکمه بازگشت به بالا