سخنگوی اسرائیل: ایران در حال تدارک جبهه جدید علیه ما

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ایران در حال آماده‌سازی جبهه‌ای جدید برای انجام حملات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، سخنگوی کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ادعا کرده است که تل‌آویو همچنان به آزادی ۱۰۸ اسیر اسرائیلی که در نوار غزه نگهداری می‌شوند، پایبند است.

همچنین به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی کابینه نتانیاهو به حملات ارتش اشغالگر به مناطق شمالی کرانه باختری اشاره کرد و مدعی شد که نیروهای مقاومت در طولکرم و جنین هدف این حملات قرار گرفته‌اند.

وی همچنین مدعی شد که سه نیروی مقاومت فلسطینی در جنین و دو نفر دیگر در طولکرم به شهادت رسیده‌اند.

بامداد امروز (چهارشنبه)، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی گسترده به شهرهای جنین، طوباس و طولکرم در کرانه باختری انجام داد که تا این لحظه منجر به شهادت ۱۰ فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر شده است؛ این حملات به تخریب زیرساخت‌های محلی نیز منجر شده است.

سخنگوی کابینه نتانیاهو همچنین اعلام کرد که یکی از سربازان ارتش این رژیم در جنوب غزه کشته شده و شمار تلفات نظامی رژیم صهیونیستی به ۷۰۳ نفر رسیده است.

او به عملیات حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد و گفت که موشک‌های حزب‌الله موجب کشته‌شدن بیش از ۵۰ نفر و زخمی شدن صدها تن دیگر در این منطقه شده است.

علاوه بر این، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در تلاش است جبهه‌ای دیگر برای حمله به رژیم صهیونیستی ایجاد کند، اما تل‌آویو آماده مقابله و خنثی‌سازی این تهدیدات است.

عراقچی: ایران خواهان تنش‌زدایی از منطقه است
هم اکنون بخوانید

ایران تهدید کرده است که در پاسخ به ترور شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، اقدامات لازم را علیه رژیم صهیونیستی انجام خواهد داد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا