تبریک جبهه مردمی فلسطین به حزب‌الله بابت عملیات قهرمانانه

جنبش جبهه مردمی آزادی فلسطین از اقدام ویژه حزب‌الله لبنان که صبح امروز، یکشنبه، علیه اهداف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی انجام شد، استقبال کرد و آن را نمایانگر اراده ملت دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که عملیات حزب‌الله در سحرگاه امروز، که اهداف راهبردی دشمن صهیونیستی را مورد حمله قرار داد، نتیجه تصمیمی شجاعانه و وعده‌ای صادقانه از سوی رهبری مقاومت بود. این جنبش افزود: «این عملیات در جنگی که دشمن صهیونیستی علیه مردم ما به راه انداخته است، تأثیرات قابل‌توجهی خواهد داشت.»

این جنبش همچنین اظهار داشت: «ما به رهبری حزب‌الله، کادرها، رزمندگان، سربازان و فرماندهان افتخار کرده و مردم لبنان را به خاطر این عملیات که تجلی یک وعده صادقانه و تصمیم شجاعانه برای پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، به‌ویژه ترور شهید سید محسن شکر، بود، درود می‌فرستیم.»

جبهه مردمی آزادی فلسطین افزود: «تصمیم حزب‌الله برای پاسخ‌گویی، علی‌رغم تمام تهدیدها، ارعاب و بسیج نظامی آمریکا به‌منظور حمایت از رژیم صهیونیستی و تهدید مردم و ملت ما به تجاوز، اجرا شد. عملیات قهرمانانه حزب‌الله که نمایانگر گستردگی تصمیم آن برای مقابله با دشمن ظالم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت دلیرانه آن بود، اراده ملت را در برابر سیاست‌های تسلیم و تحقیر و تمایل به عادی‌سازی روابط و هم‌دستی با رژیم جنایتکار صهیونیستی تجسم بخشید.»

در بخش دیگری از بیانیه، این جنبش اعلام کرد: «این عملیات که چالشی راهبردی در برابر محوری است که نسل‌کشی مردم ما را هدف قرار داده و به دنبال تحقیر مردم منطقه است، درسی الهام‌بخش برای تمامی رزمندگان و مردم شریف به‌منظور مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و متحدان آن و تشدید مبارزه در تمامی جبهه‌ها محسوب می‌شود. عملیات کیفی که در عمق مرکز صهیونیسم صورت گرفت، تأیید می‌کند که مقاومت دارای اراده، آمادگی و اعتبار برای مقابله با تجاوز و تحقیر است و می‌تواند از مردم ما در تمامی جبهه‌ها حمایت کند. این روحیه استوار و شجاع برای شکست تجاوز و خنثی‌سازی اهداف آن کافی است.»

برگزاری رویدادهای منطقه‌ای راهکار شکل‌گیری نهضت تولید محتوا در محور مقاومت است
هم اکنون بخوانید

در پایان، این جنبش تصریح کرد: «ما تأکید می‌کنیم که تجاوز وحشیانه به مردم لبنان و منطقه، جنایت دیگری است که به سابقه وحشی‌گری رژیم اشغالگر افزوده شده است و سکوت اعراب و همدستی بین‌المللی با این جنایات، مشارکت در تجاوز است.»

حزب‌الله لبنان در سحرگاه امروز اولین مرحله از انتقام خود از حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فؤاد شکر، از فرماندهان ارشد این جنبش، را آغاز کرد. برآوردها نشان می‌دهد که این عملیات ادامه خواهد داشت و مقاومت لبنان نیز تأکید کرده که حملات پهپادی و موشکی همچنان ادامه خواهد داشت.

در این حمله، مقاومت لبنان از ۳۲۰ راکت کاتیوشا و پهپاد استفاده کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا