در دیدار اعضای ستاد مردمی پزشکیان با منتجب نیا چه گذشت؟

اواخر هفته گذشته بود که تعدادی از اعضای ارشد ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان تهران به دیدار آیت الله رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی رفتند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، در این دیدار چند ساعته، اعضای ارشد این ستاد با گلایه‌مندی از عدم توجه دولت چهاردهم به نیروهایی که خالصانه برای روی کار آمدن مسعود پزشکیان در کف خیابان‌ها تلاش کردند و در شرایط بی‌رغبتی مردم آنها را تشویق به مشارکت کردند، نسبت به کابینه معرفی شده توسط رئیس جمهور نیز انتقاداتی را مطرح داشتند.

پس از آنکه تمامی حاضرین دغدغه‌های خود را مطرح نمودند، آیت الله منتجب نیا بسیاری از انتقادات را وارد دانست و از رئیس جمهور خواست تا خیلی شفاف به شبهات ایجاد شده در میان مردم و به خصوص فعالینی که خالصانه برای تغییر در وضعیت کشور مجاهدت کرده‌اند،پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه پیروزی مردم در این انتخابات یک نعمت بزرگ الهی بود، اظهار امیدواری کرد که آقای پزشکیان قدر این سرمایه بزرگ را بداند و آن را به سادگی از دست ندهد.دبیرکل حزب جمهوریت خطاب به حاضران در جلسه گفت: مهمترین نتیجه فعالیت‌های شما در ایام انتخابات این پیروزی بزرگ بود که از روی کار آمدن افرادی تندرو که کشور را به ورطه نابودی می‌کشاندند،جلوگیری شد. شما باید این وحدت و انسجام را در میان خود نگه دارید و سعی کنید که در وقایع مهم اثرگذار باشید.

او همچنین در پایان جلسه این اطمینان را به اعضای ستاد مردمی مسعود پزشکیان داد که دغدغه‌های ایشان را از طریق هر کانالی که بتواند به گوش رئیس جمهور می‌رساند.

محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی دولت پزشکیان شد
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا