منتجب نیا: آقای پزشکیان جلوی دخالت ها را بگیرد

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی درباره لیست وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان گفت:‌ واقعا چرا باید لیستی ارائه شود که نتوان از آن دفاع کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، در جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی که عصر امروز (جمعه) به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، آیت الله رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به جایگاه رفیع مردم در قانون اساسی گفت: از افتخارات نظام اسلامی مسأله تفکیک قوای سه گانه است. ما در قانون اساسی جایگاه بسیار بالای آزادی مردم را مشاهده می کنیم. مسأله ولایت فقیه هم در تضاد با آزادی مردم نیست و جایگاه ولی فقیه هرگز جایگاهی فراقانونی نیست و افرادی که می خواهند برداشتی فراقانونی از ولایت فقیه را به جامعه القا کنند، دارای افکاری انحرافی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روز گذشته جلسه ای با اعضای ارشد ستاد مردمی آقای پزشکیان داشتم که همه آنها از لیست کابینه پیشنهادی اعلام نارضایتی می کردند. واقعا چرا باید لیستی ارائه شود که نتوان از آن دفاع کرد؟ بنده از آقای پزشکیان و آقای عارف و حتی آقای ظریف می خواهم که جلوی دخالت ها را در دولت بگیرند. ما همانگونه که خود را موظف به حمایت از این عزیزمان می دانیم، باید انتقاداتمان را هم دلسوزانه به ایشان منتقل کنیم.

منتجب نیا خاطرنشان ساخت: حداقل آنچه ما در این انتخابات به دست آوردیم، جلوگیری از روی کار آمدن جریان تندرو و افراطی بود که ایران را به سوی ویرانی می برد. من بارها به دوستان حزب گفتم که در روز انتخابات دست خدا را در کار دیدم و آقای پزشکیان و دولت ایشان باید قدر این محبت الهی که سرمایه بزرگ حمایت مردم را به ارمغان آورد، بدانند.

تشکیل نشدن کمیسیون حقوقی نشانه خوبی برای مجلس یازدهم نیست
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا