نگاهی به سوابق گزینه پیشنهادی وزارت کار

رئیس‌جمهور احمد میدری را به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم برای بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد اعلام وصول شد که نام «احمد میدری» به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار در این لیست قرار دارد.

احمد میدری که پیش از این در سمت معاون رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت داشت، اکنون به‌عنوان وزیر پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم برای بازگشت به این وزارتخانه به مجلس معرفی شده است.

میدری متولد ۱۳۴۲ در آبادان، دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است. او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز در کارنامه خود دارد.

در دولت یازدهم، با حکم علی ربیعی، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میدری به سمت معاون رفاه اجتماعی وزارتخانه منصوب شد و همچنین به‌عنوان دبیر هیئت امنای تأمین اجتماعی فعالیت کرد. او از سال ۱۳۹۶ ریاست کمیته آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نیز بر عهده داشت.

میدری که توسط مسعود پزشکیان به‌عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده است، پیش‌تر نماینده مردم آبادان در دوره ششم مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بوده و در جریان انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به‌عنوان مشاور اقتصادی مسعود پزشکیان فعالیت کرده است.

او دارای سوابق آموزشی و پژوهشی متعددی است و همچنین مشاور قائم‌مقام وزیر اقتصاد، عضویت در هیئت‌مدیره بیمه دانا، و عضویت در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان از دیگر سوابق اجرایی او محسوب می‌شود.

جهانگیری آغاز سال ۲۰۲۱ را تبریک گفت
هم اکنون بخوانید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا