رادیو و تلویزیون اسرائیل: ایران برای حمله گسترده‌تری آماده می‌‎شود

رسانه‌های اسرائیلی در حالی از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای حمله گسترده‌تر خبر می‌دهند که برخلاف ادعاهای رسانه‌های غربی، ایران از خونخواهی شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر منصرف نشده است.

به گزارش سامانه خبری تحلیلی اعتماد نو، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اذعان کرده است که ایران همچنان در حال برنامه‌ریزی برای حمله به این رژیم است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های غربی مدعی شده بودند که ایران از انتقام خون شهیدان هنیه و شکر صرف‌نظر کرده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نهادهای امنیتی اسرائیل در حال آماده‌باش هستند و انتظار دارند که پاسخ ایران، نسبت به حمله موشکی ماه آوریل، گسترده‌تر باشد.

شبکه ۱۴ اسرائیل نیز گزارش داده که نهادهای امنیتی این رژیم پیش‌بینی می‌کنند حزب‌الله نیز تا چند روز آینده به ترور شهید شکر واکنش نشان خواهد داد. روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز در گزارشی اعتراف کرد که صهیونیست‌ها منتظر حملات ایران و حزب‌الله هستند و این دوره انتظار را برای اسرائیل «ویران‌کننده و ناامیدکننده» توصیف کرده است.

رون بن‌یشای، روزنامه‌نگار صهیونیست، با ابراز نگرانی از شرایط موجود گفت: «هر حمله‌ای در حال حاضر می‌تواند جرقه جنگی منطقه‌ای با تمام محور تحت رهبری ایران را روشن کند؛ امری که دولت بایدن به شدت با آن مخالف است.»

 

 

ترکیه مصمم به تعجیل در ایجاد منطقه امن در شمال سوریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا