ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، طی حکمی ابوالفضل کیانی بختیاری را به سمت مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو ، در حکم انتصاب محمدرضا عارف آمده است: «با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و توانمندی‌های علمی، مدیریتی و اجرایی، جنابعالی را به سمت “مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور” منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران و همراهی مدیران و کارشناسان اندیشمند، با برقراری ارتباط و هماهنگی‌های مؤثر ستادی و دستگاه‌های اجرایی و اهتمام شایسته به وظایف قانونی، در چارچوب میثاق “دولت وفاق ملی”، در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

ابوالفضل کیانی بختیاری، دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکترای مدیریت جهانی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) از دانشگاه علوم کاربردی اف.اچ.ام آلمان است.

وی پیش از این در نهاد ریاست‌جمهوری در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ فعالیت‌های متعددی داشته و در کارنامه خود مدیرعاملی سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت و ریاست هیئت مدیره شرکت‌های تابعه و وابسته ایدرو را داراست. همچنین، وی در دانشگاه‌های تهران به تدریس پرداخته است.

 

 

عارف: اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 به کاندیدای واحد می‌رسند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =

دکمه بازگشت به بالا