تشکر سید حسن نصرالله از پزشکیان بابت حمایت از مقاومت

دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزاری انتخابات موفق ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و گفت از رئیس‌جمهور منتخب ایران که «بر استحکام پایه‌های ایران در حمایت از مقاومت صحه گذاشت، تقدیر و تشکر می‌کنم».

به گزارش اعتماد نو،‌او در ادامه بار دیگر برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری ایران را به مردم و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و افزود: بار دیگر از «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران به خاطر پیام و مواضع سیاسی‌ او که بر استحکام پایه‌های ایران در حمایت از مقاومت صحه گذاشت، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان ساخت: به همه کسانی که در منطقه دلخوش کرده و در انتظار بودند، پیام رئیس‌جمهور منتخب ایران واضح و قطعی بود و اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس فکر و عقیده و دین و اصول خود، یاری ملت‌های مظلوم و ستمدیده و جبهه مقاومت را در دستور کار قرار دارد. این پیام تاکید داشت ایران پشتوانه جبهه مقاومت است و این مسیر تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

روز دوشنبه، رئیس‌جمهور منتخب ایران در پیامی به سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد که «حمایت از مقاومت، ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت».

اظهارات دبیرکل ناتو در مورد تمدید پیمان استارت ۳
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

دکمه بازگشت به بالا