۳ شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما اختصاص یافت

۳ شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما اختصاص یافت


به گزارش ایلنا، احمد اصانلو در نشست با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیت هواپیما نیست و اگر هم باشد، گران است، اظهار کرد: درخواست ما از شما به عنوان مسئول این حوزه، این است که هر شرکت هواپیمایی و چارتر و دلالی که مرتکب تخلف می‌شود را به ما معرفی کنید.


وی قیمت‌گذاری بلیت هواپیما به صورت دستوری را نامناسب دانست و گفت: ضوابط قیمت‌گذاری باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات باکیفیت بالا ارائه شود و در عین اینکه تولیدکننده سود ببرد، مصرف‌کننده هم ضرر نکند.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از مأموریت سه رئیس شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: روسای شعب به سازمان هواپیمایی می‌آیند و اگر لازم باشد به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کنند و با سرعت و دقت به تخلفات هر شرکت و چارتر کننده یا دلالی که اخلال در بازار شب عید ایجاد می‌کند، رسیدگی می‌کنند.


وی افزود: همه این اقدامات مستلزم همکاری شما است و شرکت هواپیمایی‌ها باید به ما اعلام کنند چه تعداد بلیت با چه قیمتی به چه کسی دادند.


در این جلسه مدیران شرکت‌های هواپیمایی ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های صنعت هواپیمایی، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند.


انتهای پیام/

کاهش ساعات اداری به منظور صرفه جویی در مصرف برق/ صرفه جویی آب در مصارف خانگی رعایت شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا