مقایسهA53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ – مایکروتل

مقایسهA53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ - مایکروتل


در این مقاله به مقایسه گوشی گلکسی A53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ دو مدل از گوشی‌های پر‌طرفدار سامسونگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شباهت ظاهری این دو گوشی به اندازه‌ای است که اگر شما این دو مدل را کنار هم ببینید نمی‌توانید مدل آنها را متوجه شوید. تنها راه تشخیص، شاید رنگ آن‌ها باشد گوشی سامسونگ A53 در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش، سبز و گوشی A52s در رنگ های سفید، مشکی، آبی و گلبهی عرضه شده است.


بررسی قیمت گلکسی A53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ


گوشی گلکسی A52s در سپتامبر ۲۰۲۱ و گلکسی A53 در مارس ۲۰۲۲ عرضه شده است. قیمت A52s از ۳۳۰-۴۵۰$ دلار و قیمت A53 از ۳۴۵-۳۸۸$ دلار و اختلاف قیمت آن‌ها در ایران کمتر از ۲ میلیون تومان است.


نمایشگر و پرازنده گلکسی A53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ


هردو مدل گوشی دارای صفحه نمایش به ابعاد ۶٫۵ اینچ و از نوع Super AMOLED می‌باشند. گلکسی  A53 و A52s هر دو دارای وضوح ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم ۴۰۵ پیکسل‌ بر‌اینچ و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌باشند. در این بخش ما اختلافی در این دو گوشی نداریم.


پردازنده A53 سری جدید و قوی اگزینوس ۱۲۸۰ است که توانایی خوبی در اجرای اپ‌ها و نرم‌افراز‌های سنگین دارد. اما A52s در بازار با اسنپ‌دراگون ۷۲۰ ارائه شده است و برای شبکه ۵G آن اسنپ‌دراگون ۷۵۰ را خواهید داشت. شما برای بازی‌های گرافیکی خیالی آسوده خواهید داشت به‌علت داشتن Adrena  ۶۱۸  که ساپورت خوبی برای بازی‌ها است.

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین - کرج
هم اکنون بخوانید


مجموعه مایکروتل یکی از قدیمی‌ترین واردکنندگان گوشی در ایران است. تمرکز اصلی این مجموعه بر گوشی سامسونگ بوده‌است اما از دیگر برندهای وارد شده توسط این شرکت می‌‎توان اپل، هواوی و … را نام برد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه «گوشی سامسونگ A52s» از مشخصات دقیق این محصول اطلاع یابید..


11


عملکرد باتری گلکسی A53 سامسونگ با گلکسی A52s سامسونگ


در گلکسی A53 باتری لیتیوم پلیمری و در گلکسی A52s لیتیوم یونی استفاده شده است. که هر دو از باتری‌های خوب می‌باشد. ظرفیت باتری A52s گلکسی، ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری A53 گلکسی، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است در این قسمت A53 به دلیل ظرفیت باتری بالاتر برتری دارد. همچنین حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده هردو گوشی ۲۵ وات می‌باشد.


هر دو گوشی دارای گواهی IP67 می باشند که طبق آن در برابر گرد و غبار مقام و در عمق یک متر در آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام خواهند داشت.


12


مقایسه دوربین گلکسی A53 و گلکسی A52s 


برای بسیاری از افراد دوربین از نکات قابل توجه در هنگام خرید گوشی می‌باشد. در اینجا هر دو مدل دارای سری دوربین‌های واید، اولتراواید و ماکرو هستند. جالب است بدانید این دو گوشی در قسمت دوربین مثل هم هستند و تفاوتی باهم ندارند. هر دوی آنها در دوربین پشت دارای دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی ،دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و توانایی فیلمبرداری با کیفیت k4 را دارند و همچنین لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر در هنگام فیلمبرداری را نیز دارا هستند.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
هم اکنون بخوانید


13


حافظه داخلی و رم گلکسی A53 و گلکسی A52s


A53 و A52s با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به‌همراه رم ۶ و ۸ گیگابایت به بازار ارائه شده‌اند که هر کدام می‌‌توانند کارت حافظه ۱ ترابایتی را پشتیبانی کنند.


نظر شما در رابطه با این دو مدل


 




 


 


 


پر‌طرفدار سامسونگ گلکسی A53 و A52s چیست؟ کدام‌ یک ارزش خرید بیشتری دارند؟ اگر تجربه کار با این گوشی را دارید حتما نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید تا کاربران مایکروتل از تجربه شما در خریدشان استفاده کنند.


راه های ارتباطی با فروشگاه مایکروتل:


شماره تلفن: ۲۳۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۳


شماره تلفن دوم: ۸۴۲۲۰-۰۲۱


سایت مایکروتل: https://microtel.ir


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا