جشنواره امسال تئاتر فجر نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شد

جشنواره امسال تئاتر فجر نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شد


به گزارش ایلنا، چهاردهمین جلسه شورای هنر کشور به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیش‌دستور ارائه گزارشی از روند برپایی جشنواره‌های تئاتر و تجسمی فجر و دستور جلسه ادامه بررسی آیین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم صبح روز دوشنبه دهم بهمن در محل وزارتخانه برگزار شد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با اشاره به برپایی باشکوه جشنواره‌های هنری تئاتر و تجسمی فجر گفت: مسئولان جشنواره‌های هنری تئاتر و تجسمی فجر امسال با یک روحیه جهادی نسبت به برپایی باشکوه این جشنواره‌ها اقدام کردند و استقبال پرشور مخاطبان از این جشنواره نشان دهنده خنثی کردن تمامی توطئه‌های بدخواهان ملت برای کمرنگ کردن حضور مردم در جشنواره های فجر بوده است.


وی توضیح داد: به جرئت می‌توان گفت جشنواره تئاتر فجر به واسطه برپایی رویداد منطقه‌ای و استانی از درخشان‌ترین دوره‌های جشنواره به شمار می‌رود. همچنین جشنواره امسال تئاتر فجر نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شد.


اسماعیلی همچنین با اشاره به ترکیب متنوع و باکیفیت فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره چهل و یکم فجر، ابزار امیدواری کرد امسال شاهد مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد هنری کشور باشیم.


انتهای پیام/

آخرین بار کی او را دیدی؟/روایتی نو از شهدای رسانه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا