راهنمای خرید پارچه کتان لمه براق

راهنمای خرید پارچه کتان لمه براق


اگر به عنوان یک تولید کننده و طراح قصد خرید پارچه کتان لمه براق را دارید، خرید عمده پارچه می تواند برای شما سود بیشتری به همراه داشته باشد. از پارچه کتان لمه براق معمولا برای دوخت مانتو و کت و شلوار زنانه استفاده می شود. برای تولید انبوه پوشاک مراجعه به عمده فروشی پارچه می تواند فواید بسیاری برای فعالان این حوزه داشته باشد.


علاوه بر این، آشنایی با مشخصات و فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه کتان لمه نیز می تواند تجربه خرید بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های پارچه کتان لمه براق بپردازیم. در ادامه شما می توانید با ترفندهایی که در خرید عمده پارچه کاربردی هستند نیز آشنا شوید.


پارچه کتان لمه براق چیست؟


اگر قصد خرید پارچه کتان لمه براق را دارید اما چندان این پارچه را نمی شناسید، شاید بهتر باشد با تعریف مختصری از این پارچه این مطلب را آغاز کنیم. پارچه کتان لمه در دسته پارچه های بهاره قرار می گیرد. خرید عمده این پارچه معمولا توسط تولید کنندگان مانتوهای بهاره صورت می گیرد. البته از این پارچه برای دوخت انواع کت و دامن، شومیز و شلوار نیز استفاده می شود. این پارچه از نظر ظاهری و در نگاه اول شباهت بسیاری به پارچه کتان دارد. اما اگر از نزدیک آن را لمس کنید، خواهید دید دارای الیاف ظریف لمه است. الیاف لمه در میان سایر الیاف مصنوعی به کار رفته در این پارچه، قرار می گیرد.


زیر دست این پارچه نیز با توجه به بافتی که دارد، می تواند اندکی برجسته باشد. اما به طور کلی پارچه کتان لمه براق زیردستی معمولا لطیف دارد. اگر برای خرید پارچه کتان لمه براق قصد مراجعه به عمده فروشی پارچه را دارید، دانستن ویژگی ها و آشنایی با جزئیات این پارچه می تواند برای شما مفید باشد. آشنایی با این ویژگی ها به شما کمک می کند بتوانید بهترین کیفیت این پارچه را در هر عمده فروشی پارچه ای، شناسایی کنید.


آشنایی با ویژگی های پارچه کتان لمه براق


اگر خرید پارچه کتان لمه براق یکی از برنامه های خرید لباس عید شما است، آشنایی با ویژگی های این پارچه می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. حتی اگر قصد خرید عمده پارچه کتان لمه را دارید، شناسایی ویژگی های آن به شما کمک می کند به عنوان یک متخصص وارد عمده فروشی پارچه شوید.


تنوع رنگ فوق العاده پارچه کتان لمه براق


تداوم سرمایه گذاری های خارجی در هند با وجود شیوع کرونا
هم اکنون بخوانید

یکی از ویژگی هایی که پارچه کتان لمه براق را به بهترین گزینه برای دوخت مانتو بهاره زنانه تبدیل کرده است، تنوع فوق العاده در رنگبندی آن است. این پارچه با طرح ساده و الیاف درخشانی که دارد، در طیف های رنگی متعددی تولید می شود. برای لباس های رسمی معمولا از رنگ های تیره آن استفاده می شود. سرخابی، سبز و طیف رنگ های بژ و پاستلی نیز بهترین گزینه ها برای رنگ مانتو روزمره هستند. خرید از عمده فروشی پارچه این امکان را به شما می دهد که بتوانید از تنوع بی نظیر این پارچه بهره بیشتری ببرید.


ضد حساسیت 


معمولا پارچه های دارای ایستایی کتی، اندکی زبر هستند. اگر قصد خرید پارچه کتان لمه براق را دارید بد نیست بدانید بهترین گزینه برای استایل روزمره شما است. این پارچه لطیف و دوست داشتنی ایستایی فوق العاده ای دارد در نتیجه زیبایی خاصی به استایل شما می بخشد. علاوه بر این، کاملا ضد حساسیت بوده و پوست شما را اذیت نخواهد کرد. ایستایی این پارچه را می توانید با آستر کشید تقویت کنید اما به طور کلی نیازی به آستر کشی ندارد. به همین دلیل خرید عمده پارچه کتان لمه می تواند برای تولیدی های مانتو انتخاب بسیاری خوبی باشد.


تنفس پذیری بالا


0133


در هنگام مراجعه به عمده فروشی پارچه باید به میزان تنفس پذیری پارچه توجه کنید. این ویژگی می تواند در انتخاب یک لباس به عنوان لباس روزمره تاثیر بسیاری داشته باشد. اگر برای عید ۱۴۰۲ به دنبال پارچه مانتویی هستید، پارچه کتان لمه براق می تواند بهترین انتخاب شما باشد. زیرا علی رغم ظاهر شیک و رسمی که دارد، از تنفس پذیری بالایی برخوردار است. این ویژگی به این معناست که شما می توانید در روزهای گرم بدون نگرانی از تعریق زیاد از این پارچه استفاده نمایید.


چروک پذیری اندک


یکی دیگر از ویژگی هایی که در انتخاب پارچه مانتویی بهاره بسیار اهمیت دارد، میزان چروک پذیری آن است. برای استفاده از یک پارچه در دوخت لباس روزمره یا فرم اداری، معمولا خانم ها به دنبال پارچه ای هستند که چروک نشود. پارچه کتان لمه براق در ساعات طولانی که بر تن شماست، چروک نخواهد شد. علاوه بر این به راحتی با دمای متوسط اتو، اتو کشی خواهد شد. اگر قصد خرید عمده پارچه را دارید، می توانید چروک پذیری آن را در فروشگاه امتحان کنید. تنها کافی در عمده فروشی پارچه، اندکی از پارچه را برای تست درخواست کنید. پارچه را درون مشت خود قرار داره و سرعت چروک شدن یا نشدن آن را مشاهده کنید.

نرخ جدید عوارض آزادراه‌ها تعلیق شد
هم اکنون بخوانید


کیفیت بالا


یکی از ویژگی هایی که افراد را به خرید پارچه کتان لمه براق ترغیب می کند، دوام بالای این پارچه است. این پارچه بر اثر شستشو دچار تغییر رنگ یا بافت نخواهد شد. مهمتر اینکه، در طولانی مدت نیز پرز نداده و گلوله گلوله نیز نمی شود. در واقع همین ویژگی است که پارچه کتان لمه را به یکی از محبوب ترین پارچه ها در عمده فروشی پارچه تبدیل کرده است.


۳ نکته کاربردی برای خرید عمده پارچه کتان لمه


0134


معمولا خرید پارچه کتان لمه براق توسط تولید کنندگان عمده پوشاک و به صورت عمده انجام می شود. میزان کاربردی بودن این پارچه و محبوب بودن آن در میان خانم ها می تواند جزو دلایل افزایش خرید عمده این پارچه باشد.


به آبرفت و اتو رفت پارچه کتان لمه توجه کنید


به طور کلی در خرید عمده پارچه، در نظر گرفتن ویژگی هایی مانند آبرفت و اتو رفت پارچه بسیار ضروری است. اگر از یک عمده فروشی پارچه خرید کنید به راحتی می توانید یک نمونه اولیه تهیه کرده و تست های مورد نیاز را روی آن انجام دهید. پارچه های دارای الیاف مصنوعی مانند پارچه کتان لمه معمولا دچار آبرفت نمی شوند. اما این الیاف مصنوعی ممکن است در هنگام شستشو با آب داغ یا اتو کشی دچار تغییراتی شوند. به همین دلیل در هنگام خرید پارچه کتان لمه براق بد نیست به این نکته نیز توجه نمایید.


مدل مناسب انتخاب کنید


به عنوان کسی که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می کند و قصد خرید عمده پارچه را دارد، باید مدلی متناسب با ویژگی های پارچه مورد نظر خود انتخاب کنید. در هنگام خرید پارچه کتان لمه براق باید این نکته را در نظر داشته باشید که این پارچه کشسانی ندارد. در نتیجه برای دوخت لباس های تنگ چندان مناسب نیست.


از عمده فروشی پارچه معتبر خرید کنید


خرید عمده پارچه در کنار مزایای فراوانی که برای خریدار دارد، می تواند چالش برانگیز نیز باشد. پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که بتوانید در آن به جدیدترین پارچه ها دسترسی داشته باشید، می تواند در تجربه یک خرید فوق العاده موثر باشد. یک عمده فروشی پارچه معتبر فرآیند خرید را برای شما آسان کرده و حتی می تواند پارچه ای که در اختیار شما قرار می گیرد را نیز ضمانت کند.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا