حل مشکلات ساختاری در گرو حل مشکلات زیرساختی/ بخشی از دغدغه‌های حوزه امنیت تا عید نوروز کم می‌شود

حل مشکلات ساختاری در گرو حل مشکلات زیرساختی/ بخشی از دغدغه‌های حوزه امنیت تا عید نوروز کم می‌شود


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان شب گذشته در مرکز آموزش سربازی شهید مطهری فراجا شهرستان نیشابور در جمع اعضای شورای تامین، مسئولان و کارکنان انتظامی با تبریک حلول ماه رجب، بیان داشت: تمام داشته های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است.


وی خاطرنشان کرد: نگاه بنده به استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه امام هشتم(ع) و شهرستان نیشابور یک نگاه ویژه است و خوشحالم که روزگاری را در کنار رزمندگان و شهدای نیشابور در زمان دفاع مقدس سپری کرده ام.


عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید بر این که حل مشکلات و کمبودهای ساختاری در گرو حل مشکلات زیرساختی است و مرکز آموزش شهید مطهری علیرغم همه تلاش ها و زحماتی که کشیده شده این ظرفیت را دارد که در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم به یک قطب بزرگ آموزشی در فرماندهی انتظامی کل با حضور چند گردان و تغییر از سربازی به درجه داری تبدیل شود.


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از ماموریت های مهم امام خامنه ای (مدظله العالی) به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه ها و مشکلات است.


رادان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان نیشابور، افزود: توسعه مرکز آموزشی و انتظامی افزایش خدمت رسانی به مردم را به همراه دارد لذا باید همه در زمینه رفع مشکلات و بهبود زیرساخت ها تلاش کرده تا ان شاء الله در آینده شاهد رشد این مراکز باشیم.

هشدار آخوندی نسبت به تخریب چراغ خاموش اراضی زراعی و منابع طبیعی با طرح جدید مجلس
هم اکنون بخوانید


فرمانده کل فراجا اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است و مردم ان شاء الله تا عید نوروز خبرهایی را خواهند شنید که بخشی از دغدغه های آن ها را در حوزه امنیت کم خواهد کرد.


در ابتدای این مراسم ابوطالب جوان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور ضمن خیر مقدم به فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کمک به مجموعه انتظامی کمک به امنیت و آرامش مردم است و همه این تلاش ها و اقدامات در شهرستان در سایه همدلی و کار جهادی صورت گرفته است .


گفتنی است، سردار رادان در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی با حضور در شهرستان نیشابور، در گلزار شهدای این شهرستان به زیارت قبور مطهر شهیدان و شهید سردار احمدرضا رحمتی هم‌رزم و فرمانده خود در دوران دفاع مقدس رفت.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا