کشف ۴۵۹۰ قرص روانگردان در تهران

کشف ۴۵۹۰ قرص روانگردان در تهران


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش های دریافتی از شهروندان مبنی بر نگهداری و توزیع قرص های روانگردان توسط مالک یک باب منزل مسکونی در جنوب پایتخت، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت عملیات ویژه ی این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم که از قاچاقچیان سابقه دار پایتخت  هست  در زمینه فروش انواع قرص های روانگردان فعالیت گسترده ای دارد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  تصریح کرد: با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی روز گذشته نسبت به ورود و اجرای عملیات دستگیری متهم اقدام کردند و موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را در حال فروش قرص های روانگردان دستگیر کنند.


آذین ادامه داد: پس از  دستگیری متهم در بازدید از مخفیگاه متهم ۴ هزار و ۵۹۰  عدد انواع قرص روانگردان و ۲۸۵گرم شیشه کشف شد.


وی تصریح کرد: متهم توجه به کشفیات،ادله و مستندات موجود به جرم خود معترف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


این مقام انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مصرف این دارو ها و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی به  جوانان یادآوری می کنیم که قرص های مذکور توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است و به دلیل آغشته بودن به شیشه به شدت اعتیاد آور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می گذارد.

بازداشت موقت دو مدیر هلال احمر
هم اکنون بخوانید


وی همچنین به خانواده ها هشدار داد: حتما  درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص ها با فرزندان خود صحبت کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین موادمخدر امن نیست، از شهروندان خواست، اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو  که سلامت جامعه را با فروش دارو های غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند. 


سرهنگ آذین،در پایان خطاب به شهروندان گفت: پلیس با تمام توان و بصورت شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه نموده و مجرمان را به سزای اعمالشان برساند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا