فراخوان جشنواره «نوجوونیم» منتشر شد/ انتخاب نوجوانان برگزیده تهرانی

فراخوان جشنواره «نوجوونیم» منتشر شد/ انتخاب نوجوانان برگزیده تهرانی


به گزارش ایلنا، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد با هدف شناخت ظرفیت‌های نوجوانان برگزیده و دارای استعدادهای ویژه، جشنواره «نوجوونیم» را برگزار کند. 


این جشنواره در محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی برای مشارکت نوجوانان متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ شهر تهران، در مناطق ۲۲گانه طراحی شده است. 


نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه در محورهای جشنواره می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. 


در مرحله ابتدایی، نوجوانان تهرانی می‌توانند تا ۱۲ بهمن با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند. پس از آن با برپایی جلسات کمیته داوری، ۱۱۰ نوجوان برتر مناطق مشخص و سپس در مرحله ارزیابی‌های تخصصی‌تر ۲۲ نوجوان شاخص در حوزه‌های مذکور انتخاب می‌شوند. 


در مرحله پایانی، ۵ نوجوان برگزیده نهایی شهر تهران در آیین اختتامیه جشنواره با دعوت از چهره‌های محبوب و نامدار همان رسته ها، معرفی و هدایایی دریافت می‌کنند. 


علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavon. farhangsara. ir در دسترس عموم است.


انتهای پیام/

نوازنده پیشکسوت ویلنسل درگذشت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا