رضایی: عده‌ای از کشتی‌گیران‌ تیم ما بی‌تجربگی کردند و تعدادی گیر افتادند/ طاهری در مرحله بعدی کشتی بگیرد، آماده خواهد آمد

علیرضا رضایی که در مسابقات کشوری بزرگسالان هدایت تیم البرز را برعهده داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد تیمش در این رقابت‌ها اظهار داشت: ما چهارم شدیم. بچه‌ها خوب بودند و چهار پنج نفر از آنها باید دو هفته دیگر در مسابقات انتخابی جوانان کشتی بگیرند. یکسری از بچه‌ها بی‌تجربگی کردند، یک عده هم گیر افتادند و برخی نیز خوب کشتی نگرفتند. علیرضا کریمی، سجاد غلامی و مهدی رحیمی خوب بودند، شهداد خسروی باید مدال می‌گرفت و روی غفلت خودش فینالست شدن را از دست داد. مهدی رحیمی هم خیلی خوب کشتی گرفت. اینها همه ۱۸ ساله هستند. حسین محمدآقایی هم اشتباه کرد. او تجربه کافی نداشت. شرکت در این رقابت‌ها به مسابقات انتخابی جوانان آنها کمک می‌کند که آنجا نتیجه لازم را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور جوانان هم تیم البرز را همراهی خواهد کرد، ادامه داد: مسابقات در سطح خیلی خوبی بود. از نظر کمیت که فکر می‌کنم شرایط خوبی بود و تعدادی از نفرات در استان‌های دیگر کشتی گرفتند. این هم معایب و محاسنی دارد. مزیت آن این است که هیچ کشتی‌گیری بیرون نماند. از این جهت که خیلی‌ها ممکن است در انتخابی استان شرکت نکنند و رونق مسابقات استان خودشان کم می‌شود هم ایراد کار است.

 

رضایی تأکید کرد: نکته مثبت رقابت فشرده مسابقات بود و در نهایت کسی که از این شرایط بیرون می‌آید و مدنظر کادر فنی قرار می‌گیرد آزمون خوبی را پشت سر گذاشته است.

سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد امید کشورمان، در مورد کشتی‌گیرانی که عملکرد بهتری در مسابقات کشوری داشتند، گفت: به نظر من یاسین رضایی از بوشهر کشتی‌های خوبی گرفت. کشتی‌گیر خودمان مهدی رحیمی هم در ۵۷ کیلوگرم نسبت به سنش خوب بود. او زیرگیر و مهاجم نشان داد. ارشک محبی متفاوت از گذشته ظاهر شد. کاووسی هم باتوجه به مسابقات مختلفی که پشت سر گذاشته بود، رشد خوبی داشت.

اوکراین و روسیه بر سر ادامه میزبانی ترکیه از مذاکرات، توافق دارند
هم اکنون بخوانید

این پیشکسوت کشتی درباره عملکرد داوران در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: من همیشه در این چند ساله با داوری مشکل داشتم، خصوصاً در رقابت‌های لیگ. این درحالی است که ما داوران خوب، سطح بالا و مسلط کم نداریم، ولی فشردگی که هست روی روند کیفی داوران تأثیر می‌گذارد. اینجا هم ماراتن سختی بود.

 

وی درباره بازسازی سالن هفتم تیر نیز گفت: در فینال لیگ هم آنجا را دیدم. واقعاً بازسازی سالن خوب، با امکانات حرفه‌ای و شیک بوده و در حد برگزاری مسابقات بین‌المللی است. ما در این سال‌ها در مسابقات مختلف سالن‌های زیادی را دیدیم، سالن هفتم تیر به واقع از هر نظر استاندارد و مختص کشتی است. اینها نشان‌دهنده آن است که کار خوبی انجام شده و قابل تقدیر است. خوابگاه خیلی خوب و مرتب و غذاخوری مجهز، وسایل و امکانات خوب این سالن کاملاً مشهود است و امیدوارم که بتوانیم باز هم چنین سالن‌هایی را به مجموعه کشتی اضافه کنیم.

علیرضا رضایی در خاتمه در مورد عملکرد امین طاهری در رقابت‎های کشوری عنوان کرد: طاهری حدوداً یک سالی از مسابقات دور بود و از لیگ شروع کرد. روز اول مسابقات قهرمانی کشور چهار دور کشتی گرفت و بدنش برای مبارزه رده‌بندی کم آورد و به همین خاطر در کشتی آخرش خوب نبود. اگر قرار باشد در مرحله بعدی کشتی بگیرد حتماً آماده خواهد آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا