دولت با همگرایی در تیم اقتصادی مانع خلق نقدینگی بدون پشتوانه شود

دولت با همگرایی در تیم اقتصادی مانع خلق نقدینگی بدون پشتوانه شود


به گزارش ایلنا، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در صحن علنی امروز ( سه شنبه، ۴ بهمن ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: حرکت زشت و وقیحانه سوزاندن قرآن، این معجزه همیشگی الهی در روی زمین را محکوم می‌کنم. در روزهای اخیر شاهد نمایش وقیحانه اروپایی ها در خصوص تحریم سپاه عزیز بودیم. این اقدام اتحادیه اروپا قطعا از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند. اما مهم است که بدانیم چرا این روسیاهان تاریخ در این مقطع چنین تصمیم گرفتند.


وی ادامه داد: نقش آفرینی منحصر به فرد سپاه در سازندگی کشور، نقش آفرینی ممتاز سپاه در پیروزی دفاع مقدس، همراهی در سطح عالی در مقابله با کرونا و حضور پیشتاز در امداد رسانی در سیل و زلزله به مردم عزیز، پاسداری از امنیت این کشور و ساخت پالایشگاه و قطع وابستگی کشور نمونه کوچکی از موفقیت های سپاه بوده که دشمنان را به این تصمیم رسانده است.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها و صد البته ارباب بزرگ‌شان آمریکا به خوبی نقش و جایگاه سپاه را در امنیت و پیشرفت ایران اسلامی درک کرده و میدانند که مهمترین مانع در برابر سیاست های استعمارگرانه آنها در منطقه این تاسیس نورانی است عنوان کرد: امروز مسئولان جمهوری اسلامی باید با شناخت دقیق توطئه های دشمن مانع از نشستن به هدف تیرهای زهراگین این جنایت کاران چشم آبی شوند. وظیفه اصلی ما مسئولان در کنار پاسخ قاطع و متقابل به این وقاحت اروپایی‌ها، مصون سازی اقتصاد کشور از این نوسانات است. مادامی که غول گرانی و تورم همچنان گلوی مردم و به خصوص مستضعفان را هر روز بیش از دیروز می‌فشارد، اروپایی ها هم بیشتر و بیشتر وقیحانه دست به این اقدامات سبوعانه می‌زنند.

جلسه مهم دبیرخانه شورای عالی فضایی با حضور بخش دولتی و خصوصی
هم اکنون بخوانید


میرمحمدی افزود: دولت باید با همگرایی در تیم اقتصادی خود و به کار بستن تدابیر عالمانه در جهت مهار مصیبت بزرگ اقتصاد ایران، یعنی خلق نقدینگی بدون پشتوانه از مجاری مختلف و همچنین ایجاد انضباط مالی و اداری و جلوگیری از بسط و توسعه سوداگری در اقتصاد، طعم شیرین عدالت را به مردم بچشاند.


نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه حضور پر شکوه و پر شور مردم پر افتخار یزد در مراسم استقبال رئیس جمهور بار دیگر همگان را غافل گیر کرد، عنوان کرد: این اقدام دوستداران انقلاب اسلامی را غرق در شو و شعف و دشمنان را انگشت به دهان گذاشت، دشمن غدار که در ماه‌های اخیر تمام توانش را به میدان آورده بود تا با یک جنگ ترکیبی تمام عیار مردم ایران را نا امید و عصبانی بسازد از این رهگذر ایران اسلامی را با خطر جنگ داخلی و تجزیه رو برو کند، امید زیادی بسته بود که استقبال از رئیس جمهور در یزد کمرنگ شود اما مردم هوشیار، انقلابی یزد با بصیرت مثال زدنی خود آن هم در یخبندان دی ماه با حضور خیره کنندشان در میدان امیرچخماق پاسخ قاطعی به بدخواهان داده و انها را نا امیدتر از قبل ساختند .


وی با اشاره به اینکه  این معرفت و حضور دشمن شکن مردم عزیز یزد، مسئولان جموری اسلامی را بیش از پیش مدیون مردم ساخت تصریح کرد: بر همه مسئولان اجرایی، تقنینی و قضایی کشور است که نهایت جهد و تلاش خود را در مسیر رفع مشکلات کشور معطوف سازند و عملیاتی شدن ابر پروژه انتقال آب به فلات مرکزی را دنبال کنند. بر خود لازم می‌دانم از مردم یزد، رئیس جمهور و استاندار ولایی و انقلابی و جوان تشکر کنم.

محدودیت‌های جدید برای خاتمی موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی می‌شود
هم اکنون بخوانید


عضو کمیسیون اصل نود مجلس عنوان کرد: در طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی در حق مردم شهرستان‌های تفت و میبد ظلم می‌شود و دو شهرستانی که هیچ ارتباطی با هم نداشته و از نظر جمعیتی با یک دیر یکسان نیستند کنار هم قرار گرفته اند، ضرورت دارد اصلاح حوزه انتخابیه در تفت و میبد هم اتفاق بیافتد.


میرمحمدی ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور برای ارسال نامه در خصوص پروژه‌های مدارس تشکر و قدر دانی می‌کنم. پروژه های متعددی در حوزه مدارس، دانشگاه، درمانی در شهرستانها تفت و میبد وجود داشته که خیرین تمام کارها را انجام  داده و اما دولت تعهد خود را انجام نداده است خواشمندم این اتفاق بیافتد. همچنین سهمیه کنکور شهرستان  تفت با داشتن مدارس غیرقابل قیاس با مدارس یزد، یکی بوده و هر دو منطقه دو است. در حالی که در تفت مدارسی داریم که چند پایه در یک کلاس می‌نشینند، خواش‌مندیم دستور ویژه بفرمایید این سهمیه ۳ منطقه کنکور برای مردم تفت اعلام شود.


 نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: امیدوارم دولت انقلاب آقای رئیسی با قدرت و قوت  در برابر مهار گرانی ها و تورم که داد مردم به ویژه مستضعفان را در آورده موفق عملکرده و کنترل کند همچنین تیم اقتصادی نیز عملکرد بهتری داشته باشد چرا که امروز ضعیف عمل می‌کند. اقتصادانان می‌گویند می شود کار کرد اما آنچه که ما بینیم این گونه نیست و تورم بر گرده مردم فشار می‌آورد، امیدواریم رئیس جمهور در این عرصه موفق عمل کند.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا