کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در جنوب تهران

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در جنوب تهران


به گزارش ایلنا، سرهنگ هدایت بهرامی درباره جزئیات این خبر گفت:‌چندی پیش و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از کارگاه‌های غیرمجاز تغلیظ سوخت در مناطق جنوبی تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.


وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ماموران در کشف این پرونده گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی و  با اشراف اطلاعاتی موفق شدند، کارگاه غیرمجاز مورد نظر را در روستای سون‌آباد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از این مکان بازدید کنند.


بهرامی ادامه داد:‌ درجریان این بازدید ۵۴ هزار لیترنفت کوره و هشت هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق که در سه مخزن تعبیه شده، نگهداری شده بود، کشف و ضبط شد. همچنین در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هر گونه اطلاعات خود درخصوص فعالیت های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/

تجهیز تیمهای اینساراگ کشور نیازمند بودجه ۵میلیون یورویی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا