کارخانه: در رفسنجان بیشتر به فوتبال توجه می‌شود/ امیدوارم خروجی لیگ به تیم ملی کمک کند

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نقاط ضعف تیم والیبال مس رفسنجان و دلایل قعرنشینی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: این تیم، خیلی دیر بسته شد. شاهد بودم که اسماعیل بادرنگین و اکبر خداوردی، زحمات زیادی برای تیم مس کشیدند. علاوه بر این، رفسنجان، شهر فوتبالی است و بیشتر توجه مسئولان به فوتبال است. به همین خاطر، بیشترین هزینه‌ها صرف فوتبال می‌شود و کمترین بودجه به والیبال می‌رسد.

مشاور فنی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: قصد من فقط کمک به تیم است ولی تیم والیبال مس، خیلی دیر و البته بد بسته شد است. باشگاه، سرمایه زیادی دارد ولی وقتی دیر به میدان بروی، محصول خوبی عایدت نمی‌شود.

کارخانه گفت:‌ در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز بازیکنی جذب تیم نشد تا شرایط تغییر کند. در نهایت، تعویض سرمربی به عنوان یک شوک در دستور کار قرار گرفت ولی همانطور که گفتم، دیر بسته شدن تیم، مصدومان زیاد و بدشانسی، شرایط تیم را خیلی سخت کرده است.

او درباره حضور محمد محمدکاظم به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال مس رفسنجان گفت: محمدکاظم، تشنه کار کردن و مربیگری است. مس در شرایطی است که هر کسی مسئولیت آن را قبول نمی‌کند و محمدکاظم واقعاً جسارت به خرج داد که سرمربی مس شد. او نشان داد عاشق مربیگری است. امیدوارم مسئولان هم پای کار باشند و از او حمایت کنند.

کارخانه در مورد راه‌های برون‌رفت تیم مس از بحران تصریح کرد: باید با تقویت روحی بازیکنان، باورهای آنها را بهبود بخشید. شرایط تیم اصلاً خوب نیست ولی باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات تیم برطرف شود. حیف است بازیکنان از لذت پیروزی محروم شوند و هواداران هم فقط شکست ببینند. 

اسکوچیچ: به اندازه کافی خوب هستیم که با حریفان رقابت کنیم/ هدف ما صعود از مرحله گروهی است
هم اکنون بخوانید

سرمربی پیشین تیم ملی درباره فصل آینده رقابت‌های ملی گفت: بهروز عطایی از سرمایه‌های والیبال ایران است. بستر برای فعالیت سرمربی ایرانی، کاملاً مهیاست و کسی نباید تیم ملی و ارکانش را تخریب کند. والیبال نیاز به همدلی دارد.

پیشکسوت والیبال ایران افزود: شعار المپیک، «قوی‌تر، سریع‌تر و بالاتر» است. اتحاد و همبستگی هم به آن اضافه شده که عاملی مهم و نیاز والیبال ایران است. باید از همه بضاعت و ظرفیت والیبال ایران برای ارائه نمایشی خوب و کسب نتیجه استفاده کنیم.

کارخانه گفت: ما جزیی از بزرگان والیبال جهان هستیم و دنیا، ایران را قبول کرده است. والیبال، آینده روشنی دارد. امیدوارم، خروجی لیگ برتر هم به تیم ملی کمک کند تا هماهنگی خوبی که بین تیم ملی و فدراسیون وجود دارد به کسب نتیجه ختم شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا